میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در کارخانه بابک مس در شهربابک مطرح کرد


فولاد زرند ایرانیان ۶۵ درصد نیاز خود را از داخل استان تامین می‌کند

میجانی در سفر به شهربابک که صبح روز دوشنبه ۹ مرداد انجام شد، گفت: کارخانه بابک مس در شهربابک با حداقل ضایعات مشغول کار است، با حجم کاری که این کارخانه دارد توقع می‌رفت که ضایعات بیشتری داشته باشد که با برخورداری از مدیریت و پرسنل ماهر با کمترین ضایعات در حال فعالیت است که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر کارخانه‌های فعال در این حوزه باشد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، میجانی با تأکید بر سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تامین نیاز شرکت‌های بزرگ از داخل استان به فولاد زرند ایرانیان اشاره کرد و گفت: ادعای فولاد زرند ایرانیان پس از انعقاد قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی این است که ۶۵ درصد نیاز خود را در تامین قطعات از داخل استان تامین کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: مدیریت ارشد استان به دنبال ایجاد فرهنگی در حوزه خریدهای شرکت‌های بزرگ است که در قالب زنجیره قطعات صنعتی هم دنبال می‌شود، اینکه شرکت‌های بزرگ پای‌کار اقتصاد استان باشند و با خرید و تامین نیازهای استان در هر حوزه‌ای از تولیدکنندگان و تامین کنندگان داخلی استان انجام شود.

او گفت: هر سفارش به شرکت‌های حاضر در شهرک‌های صنعتی در نهایت موجب ایجاد اشتغال می‌شود. ۱۸۳ واحد در سال گذشته در مجموعه شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌اند که ۲۱۰۰ نفر اشتغال به همراه داشته است.میجانی توضیح داد: در همین مسیر استاندار و معاون اقتصادی استاندار به ما کمک دادند با برگزاری ۲ همایش و سه جلسه تخصصی با حضور فعالان صنعتی و معدنی، شرایط ارتباط میان شرکت‌های بزرگ و کوچک تسهیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107017
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.