کرمان میزبان ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای| برگزاری غیرحضوری از پنجم فروردین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ششمین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس پنجم فروردین سال آینده در کرمان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در نشست خبری ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای خلیج فارس افزود: موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی متولی برگزاری این جشنواره در کشور است.

او تصریح کرد: سه دوره اولیه این جشنواره در استان تهران توسط موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد و دوره چهارم آن در قزوین و بعد از آن طی توافقی قرار شد که دبیرخانه این جشنواره در کرمان مستقر شود.

به گفته او ششمین دوره جشنواره بین المللی بازی‌های رایانه‌ای قرار بود در اسفندماه برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان فعلی موکول شد که توسط مجتمع فرهنگی دیجیتال استان انجام می‌شود.

علیزاده اظهار داشت: در شرایط عادی این جشنواره کاملاً باید به صورت حضوری و با حضور شرکت کنندگان باید برگزار می شد بنابراین کار را برای ما سخت کرد، اما بستر لازم فراهم شد تا ششمین دوره بازی های رایانه‌ای را به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار کنیم.

او تاکید کرد: از سراسر کشور و ایرانی‌های خارج از کشور هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و به صورت غیر حضوری حضور پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: تا ۲۵ اسفند ماه مهلت ثبت نام در بازی ها است و مسابقات هم پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

وی تصریح کرد: اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای خلیج فارس را هم در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ خواهیم داشت که در یک فرایند حدود ۲ ماهه بعد از رونمایی جشنواره، ثبت نام و برگزاری مسابقات و نهایتاً به صورت مجازی اختتامیه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65970
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.