معاون دادگستری استان کرمان اعلام کرد؛


زرند – کرمان، از محورهای پرحادثه استان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۲۲ نقطه حادثه‌خیز در زرند وجود دارد و محور زرند – کرمان و محور زرند – یزدان‌آباد از محورهای پرحادثه گزارش شده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ۱۵ آذرماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند اظهار کرد: بسیاری از گزارش‌ها که به‌عنوان اتفاقات خوب از آن یاد می‌کنیم، وظایف ما هستند و ما باید دنبال فعالیت‌های جهادگونه باشیم.

او افزود: به‌عنوان‌مثال شهرداری‌ها می‌توانند اماکنی را به‌عنوان پارکینگ شبانه برای افرادی که در منازل خود پارکینگ ندارند، مهیا کنند تا از سرقت خودروها پیشگیری شود .

معاون دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زرند انجام شده ولی تعداد قربانیان تصادفات اصلاً زیبنده نیست، تصریح کرد: باید در راستای حل مشکلات و کاهش حوادث جهادگونه عمل کرد.

او از انتخابات به‌عنوان مظهر قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود نام برد و افزود: چهار موضوع سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید در تمام انتخابات محقق شود؛ لذا همه فعالیت‌ها برای تحقق این چهار محور متمرکز شود.

قویدل برگزاری انتخابات پرشور را خواست رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: دستگاه قضایی با تمام توان در راه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با سایر عوامل در فرایند انتخاباتی پرشور همکاری خواهد کرد.

معاون دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان زرند بیان کرد: کشاورزی یک ظرفیت خدادادی است، نباید کشاورزی را فدای صنعت کنیم و ضمن اینکه باید به ظرفیت‌های گردشگری و میراث توجه شود.

او گفت: جشنواره‌های زرند در استان بی‌نظیر است و خروجی‌های زیادی دارند که افزایش شور و نشاط اجتماعی، رونق تولیدات خانگی و آشنایی جامعه با فرهنگ‌های جوامع روستایی به‌عنوان بخشی از تأثیرات مثبت آن است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111982
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.