نماینده کرمان و راور اعلام کرد


خروج ۱۰هزار میلیارد تومان از منابع شرکت مس از بانک‌های استان

به گفته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس سو مدیریت سبب شده تا اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی شرکت ملی مس از بانک‌های استان خارج شود و مشکلاتی برای اشتغال و تأمین تسهیلات مورد نیاز تولید به وجود آورد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمبود دارو و سرم در کرمان سبب شده تا مردم برای انجام عمل های جراحی چندین هفته در نوبت باشند.

به گزارش‌کرمان‌نو به نقل از ایسنا، محمد مهدی زاهدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس خطاب به وزیر صمت، بیان کرد:سو مدیریت سبب شده تا اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی شرکت ملی مس از بانک‌های استان خارج شود و مشکلاتی برای اشتغال و تأمین تسهیلات مورد نیاز تولید به وجود آورد. چگونه در سال تولید این اتفاق رخ داده است. بر اساس قانون درآمد شرکت‌ها باید در همان استان بماند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان، اظهار کرد: کمبود دارو و سرم در کرمان موجب شده که مردم دچار آسیب جسمی و روحی شوند و حتی برای عمل‌های جراحی و عمل‌های سرپایی نیز باید چندین هفته در نوبت بمانند. مشکلات دارویی هر چه سریعتر باید حل شود. خواهان واگذاری پتروشیمی فجر کرمان به سرمایه‌گذاران واقعی هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98497
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.