وضعیت آب و هوای کرمان | بارش باران و هشدار به کشاورزان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز جوی نسبتا آرام و از روز چهارشنبه وزش باد و گردوخاک درشرق و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناش مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز جوی نسبتا آرام در سراسر استان حاکم است و از روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید به همراه گردو خاک بصورت لحظه‌ای در مناطق شرقی و بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: کاهش دید افقی و کاهش کیفت هوا در شرق استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اعلام اینکه بارش باران از روز چهارشنبه از مناطق غرب و شمال غرب شروع می‌شود و روز جمعه در بیشتر مناطق استان شاهد بارش باران خواهیم بود بیان کرد:کشاورزان نسبت به جمع آوری محصولات خود اقدام کنند تا متضرر نشوند.

او اظهار کرد: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۳ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار
با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۱درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.