با اجرای پروژه فاضلاب در شهر زرند


صنایع فولاد زرند، طعم خوش آب را خواهد چشید

اجرای شبکه فاضلاب در شهر زرند علاوه بر مزیت های زیست محیطی که ارتقاء بهداشت عمومی و جلوگیری از آلودگی آبهای زیر زمینی می باشد،در تامین آب صنایع فولاد این شهر نیز نقش مهم و اساسی دارد . در همین راستا اجرای این پروژه با مشارکت و سرمایه گذاری  بخش خصوصی (شرکت فولاد زرند ایرانیان ) به میزان 375 میلیارد تومان آغاز شد.

محمد طاهری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان این مطلب افزود:این پروژه شامل 495 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب،8 کیلومتر خط انتقال، 16000 متر مکعب تصفیه خانه فاضلاب و 45000 فقره انشعاب فاضلاب می باشد و طی سه سال به بهره برداری می رسد.

طاهری در ادامه گفت: با اجرای این پروژه کلیه فاضلاب شهری جمع آوری شده و سپس به تصفیه خانه فاضلاب منتقل می گردد و در نهایت به سمت کارخانجات فولاد سازی هدایت می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان به یکی دیگر از مزیت های مهم اجرای پروژه فاضلاب در شهر زرند اشاره کرد و گفت: از آنجا که پروژه های اجرای شبکه فاضلاب جزء پروژه های زیر ساختی و زیربنایی محسوب می شوند لذا یکی از مزایای عمده آنها اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم این طرح ها است.همچنین این پروژه ها باعث رونق صنایع داخلی و پایین دستی می گردند.

طاهری افزود: بدیهی است پروژه اجرای شبکه فاضلاب شهر زرند نیز از این قاعده مستثنی نیست . علاوه بر این در پروژه مذکور سعی گردیده از نیروهای ماهر، نیمه ماهر و کارگر ساده بومی استفاده گردد که این رویکرد باعث اشتغال مستقیم و غیر مستقیم تعداد زیادی از نیروهای تحصیل کرده و … در راستای اجرای پروژه فاضلاب شهر زرند می گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40465
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.