متخلفان شکار در تور قانون، گرفتار شدند

سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان، طی ۲ عملیات ۳ متخلف شکار را در استان کرمان دستگیر کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رحیم منتظر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان گفت: با هوشیاری و حضور به موقع ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان در منطقه پاسیب شهر چترود، متخلف شکار ۳ قطعه پرنده وحشی دستگیر شد.

او افزود: از این متخلف شکار، لاشه ۲ قطعه کبک وحشی، یک قطعه تیهو و یک قبضه اسلحه ساچمه پی سی پی کشف و ضبط و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

کشف گوشت حیوان وحشی از منزل متخلفان
جواد اماندادی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بم گفت: محیط بانان شهرستان با چند روز کار اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۲ نفر متخلف شکار و صید حیوانات وحشی در حاشیه منطقه حفاظت شده سنگ مس شدند که پس از انجام هماهنگی با مراجع قانونی و اخذ دستور قضایی به صورت هم زمان از ۲ منزل شناسایی شده، بازرسی کردند.

او افزود: در بازرسی از این ۲ منزل، مقداری گوشت حیوان شکار شده، ۲ قبضه اسلحه ساچمه زنی و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و متخلفان به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

اماندادی افزود: ماموران یگان حفاظت شهرستان بم به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه و رصد متخلفان هستند و با هر گونه تخلف زیست محیطی که منجر به آسیب به محیط زیست شود، به شدت برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78810
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.