وضعیت آب‌وهوای کرمان / امروز آرام فردا وزش باد و گرد و خاک

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان برای آب‌وهوای امروز از پیش بینی جوی نسبتا آرام و از فردا وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک و طوفان شن در بیشتر مناطق استان خبر داد.

حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان صاف تا کمی ابریست گفت: آب‌وهوای امروز جوی نسبتا آرام، اما فردا وزش باد نسبتا شدید به همراه خیزش گرد و خاک وطوفان شن در اکثرمناطق استان است.

او افزود: کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و اختلال در تردد دور از انتظار نیست.

حبیبی با اعلام اینکه آب‌وهوای جوی در اکثر مناطق استان حاکم است اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان به سیستان وبلوچستان، کرمان –یزد، شهداد- نهبندان رادارند با احتیاط برانند واز شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

اوبیان کرد: این شرایط جوی تا صبح روز پنجشنبه در استان حاکم است.

حبیبی با اشاره به اینکه بر اثر طوفان شکستگی درختان، گلخانه‌ها و نهالستان‌ها دور از انتظار نیست گفت: هم استانی‌ها مراقب باشند میزان خسارت به حداقل برسد.

او افزود: در حالی که نرماشیر وفهرج در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته اندلاله زار با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بافت: 7 تا 19 درجه سانتی‌گراد / صاف

زرند: 9 تا 19 درجه سانتی‌گراد / صاف

رفسنجان: 12 تا 19 درجه سانتی‌گراد / صاف

سیرجان: 9 تا 22 درجه سانتی‌گراد / صاف

بم: 14 تا 25 درجه سانتی‌گراد / صاف

جیرفت: 17 تا 28  درجه سانتی‌گراد / صاف

شهداد: 18 تا 30 درجه سانتی‌گراد / صاف

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=43178
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.