پیش‌بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در جنوب کرمان

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: با توجه به بارش های پیش رو، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در جنوب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: با توجه به بارش های پیش رو، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در جنوب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی گفت: هم اکنون آسمان استان کرمان کمی ابری تا تمام ابری است و برای امروز وزش باد نسبتا شدید و بارش برف در مناطق کوهستانی و باران در برخی مناطق استان کرمان را خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بارش‌ها به طور متناوب تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد و شدت آن ها در روز یکشنبه و سه‌شنبه بیشتر است.

حبیبی می‌گوید: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص در جنوب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، دلفارد با ۵۱ میلی متر، منوجان با ۳۵ میلی متر و ریسه شهربابک با ۳۰ میلی متر بیشترین بارش در استان کرمان را داشته اند.

به گفته رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان شهرستان شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته و صبح امروز لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و می گوید: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83468
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.