مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان:


معدن تیتانیوم قلعه‌گنج فعال می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: عملیات اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معدن تیتانیوم قلعه‌گنج به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری نشست مشترکی با نماینده مردم ۶ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قلعه‌گنج و سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.

مسلم مروجی‌فر با بیان اینکه تعیین تکلیف معادن غیر‌فعال از برنامه‌های وزارت صمت در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی است، گفت: این جلسه با هدف فعال‌کردن معدن تیتانیوم قلعه‌گنج از طریق بخش خصوصی برگزار شد.

وی افزود: با توافق انجام شده و انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که در این جلسه بین سرمایه‌گذاران بخش خصوصی امضا شد، عملیات اجرایی اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معدن تیتانیوم قلعه‌گنج به‌زودی آغاز خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: این اداره کل با فراهم نمودن زمینه برای فعالیت و سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران گام‌های بلندی را در افزایش تولید و اشتغال در جنوب برداشته که صدور مجوز یک روزه، حذف بروکراسی اداری و رفع مشکلات واحد‌های مختلف معدنی، صنعتی، کشاورزی و… از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کار گروه قضایی استان از جمله این اقدامات بشمار می‌روند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104986
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.