مانور حفاظت از اراضی کشاورزی در ۳۵ روستای جبالبارز جیرفت برگزار شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: مانور گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی در سطح ۳۵ روستا از بخش جبالبارز شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان احمد احمدپور افزود: مانور گشت حفظ کاربری اراضی کشاورزی با توجه به اهمیت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و با هدف آگاهی بخشی قوانین به بهره‌برداران و پیشگیری از تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی در منطقه  جبالبارز شهرستان جیرفت برگزار شد.

وی عنوان کرد: این مانور متشکل از ۹ تیم در ۳۵ روستا انجام شد که عملیات پایش و نظارت بر اراضی کشاورزی از منطقه سقدر جبالبارز آغاز و تا مرز مسکون پایان یافت.

احمدپور ادامه داد: در این مانور از کارشناسان حفظ کاربری اراضی مراکز جهاد کشاورزی حوزه عملکرد شهرستان جیرفت بهره گرفته شد که اکیپ های پایش پس از مشاهده و شناسایی ۴۷ مورد تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی در منطقه ضمن تکمیل فرم های مربوطه و صدور اخطاریه ، موارد تخلف را به منظور تشکیل پرونده و پیگیری اقدامات قانونی بعدی به امور اراضی شهرستان گزارش کردند.
رییس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان از مردم جنوب این استان خواست در راستای حفظ راضی کشاورزی همکاری کنند.

وی تاکید کرد: افراد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۱ سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی اطلاع رسانی کنند تا با مشارکت مردم از زمین های زراعی و باغی محافظت و با معارضین و متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95479
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.