به‌دنبال انهدام باندهای مافیایی قاچاق در استان کرمان هستیم

حمید ذکاءاسدی پیش از ظهر امروز  در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و به ویژه سوخت پیشرفت خوبی داشته ایم اما تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله داریم.

آن طور ک ایسنا نوشته وی افزود: استان کرمان در مسیر قاچاق پرندگان، انواع مواد مخدر، قاچاق انسان و حیوانات اهلی و غیراهلی قرار دارد که بار سنگینی را به دوش دستگاه های امنیتی، انتظامی، پزشکی، دامپزشکی و … قرار داده است.پ

ذکاءاسدی با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تصریح کرد: قاچاق کالا هم با تولید و هم اشتغال مبارزه منفی خاصی دارد و باید در سال جاری دوستان همت بالاتری در مبارزه با قاچاق بگذارند و همه دستگاه ها برنامه های امسال خود را تا 12 تیرماه ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: مقرر شده اتاق صناف در رابطه با آگاهی بخشی و رسیدگی به اصناف در مبارزه با قاچاق کالا اقدام کند که متاسفانه تاکنون آن کاری که باید صورت بگیرد، انجام نشده و باید برای رفع این مشکلات در سال جاری برنامه ریزی شود.

معاون استاندار کرمان در ادامه گفت: تبلیغات خیلی موثر است و در صورتی که مسائل برای مرم بیان شود، در عدم استفاده موادی که برای سلامتیشان مضر است، تلاش می کنند و باید در برنامه های کمیسیون مبارزه با قاچاق، پیوست تبلیغاتی در نظر گرفته شود و رسانه ها گزارشات میدانی درباره مسائل مبتلا به و مطرح شده در کمیسیون تهیه و به مردم اعلام کنند.

وی افزود: در مبارزه با قاچاق کالا نباید باندهای بزرگ را فراموش کنیم و برای نیروهای انتظامی و امنیتی که پیچیده ترین تیم های تروریستی را شناسایی و دستگیر می کنند، شناسایی سران باندهای مافیایی کار مشکلی نیست.

ذکاءاسدی تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که امسال داریم، امیدواریم شاهد انهدام باندهای مافیایی قاچاق در استان کرمان باشیم و خوشبختانه با همکاری دستگاه های مختلف، پیشرفت خوبی در مبارزه با قاچاق کالا در استان کرمان داشته ایم.

وی در پایان با اشاره به خطرات دام قاچاق بیان کرد: باید کار هویت گذاری دام ها انجام و از کشتار دام هایی که برای سلامت مردم خطر دارد، جلوگیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11588
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.