سفر سالانه 300 هزار گردشگر به بردسیر

 مجید نجف پور در نشست کمیسیون گردشگری استان در اتاق بازرگانی  گفت که حدود سه هزار هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان بردسیر وجود دارد و بخش لاله زار به عنوان دومین تولیدکننده گل در کشور هر سال در ماه های اردیبهشت و خرداد پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور بخصوص استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس است.

او با بیان اینکه این شهرستان به بهشت گردشگران تبدیل شده است گفت: حضور سالانه 300 هزار گردشگر در لاله زار، گلزار و بیدخوان بیانگر برخورداری این منطقه از مناظر بکر و چشم اندازهای طبیعی است.

نجف پور،برگزاری 11 دوره جشنواره گل محمدی را عامل مهمی در معرفی پتانسیل های شهرستان بردسیر و جذب توریسم دانست و افزود: یازدهمین دوره جشنواره گل محمدی این شهرستان متفاوت از سال های گذشته برگزار شد و استقبال از خانه های بوم گردی نقطه عطف این جشنواره بود.

وی عنوان کرد: توسعه صنعت گردشگری با فراهم آوردن زیرساخت ها ممکن است و این مهم نیازمند توجه ویژه دولت به منظور اعطای تسهیلات به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: مسیر و هدف گردشگری در شهرستان بردسیر باید تعریف و برنامه ریزی های لازم برای ورود تورهای گردشگری و استفاده از توان آژانس ها انجام شود.

نجف پور،آمادگی فرمانداری بردسیر را به منظور همکاری با بخش خصوصی در زمینه گردشگری اعلام و خواستار تهیه بسته گردشگری ویژه این شهرستان توسط کمیسیون گردشگری استان کرمان و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تکمیل زیرساخت ها و امکانات رفاهی گردشگری توسط بخش خصوصی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12049
2 نظرات
  1. محمدعلی سمائی می گوید

    بادرودبیکران وارادت واحترام ازجناب آقای مهندس نجفی فرماندارمحترم شهرستان بردسیر تشکرویژه ای دارم که ایشان نگاهی ویژه ووسیع به طبیعت وحفظ ونگهداری آن خصوصا منطقه لاله زار.گلزار وبیدخون رادارندودراین راه قدمهای توانمندی وبلندی برداشته اند

  2. احمد می گوید

    خواهشا مسیر گردشگری شیرینک به لاله زار و پشت رود هر چه سریعتر زده شود با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.