۷ مهرماه؛


رفسنجان میزبان سومین جشن مهر سینمای ایران در کرمان

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان به بیان جزئیات برگزاری این رویداد پرداخت و گفت: رفسنجان میزبان سومین جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایمنا، امیر عابدین‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه ۲۷ ساله استان کرمان در برپایی جشن ملی سینما در کرمان، اظهار کرد: هدف جشن ملی مهر سینمای ایران ایجاد همدلی، همراهی و اتحاد بین سینماگران در کل کشور است.

او با اشاره به اینکه مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری جشن مهر سینمای ایران در کرمان منصوب شده است، افزود: در شهرستان‌های برگزارکننده جشن، فرماندار به عضویت شورا در می‌آید.

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان با بیان اینکه برای تمرکززدایی از مرکز استان، جشن را در رفسنجان برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: تلاش کردیم از نیرو و توان جوانان رفسنجان در حوزه‌های اجرایی بهره بگیریم و تا این لحظه فعالیتشان رضایت‌بخش است.

او زمان برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان را شنبه هفتم مهر اعلام کرد و گفت: جشن مهر سینما از ساعت ۲۰ با حضور ۳۰۰ هنرمند شاخص استان کرمان و شهرستان رفسنجان در مجموعه عمارت حاج آقاعلی برگزار خواهد شد.

عابدین‌پور از تهیه ویژه‌نامه جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان شامل پیام‌ها و مصاحبه هنرمندان و معرفی سینماگران موفق رفسنجان، خبر داد و افزود: در این مراسم از سینماگران، فیلمسازان، پژوهشگران و مدرسان سینما و فعالان سینمای رفسنجان نیز تجلیل می‌شود.

او با بیان اینکه به مناسبت جشن مهر سینمای ایران در استان کرمان، سالن سینما هنر مجموعه خجسته آگاه در رفسنجان نیز افتتاح خواهد شد، بیان کرد: نمایشگاه پوستر از فیلم‌های منتخب سینماگران استان کرمان روز شنبه افتتاح و به‌مدت یک هفته دایر است.

سید محسن سجادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان نیز به خبرنگاران گفت: رفسنجان قطب سینمای استان کرمان است و با حضور فعالان سینما، توانستیم سه سال مداوم در جشنواره فیلم کوتاه جایزه بگیریم و به اسکار معرفی شویم.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرکززدایی از مراکز استان موجب شکوفایی شهرستان‌ها می‌شود، از برگزاری جشن مهر سینمای ایران در رفسنجان ابراز خرسندی کرد و افزود: این رویدادها موجب شناخت بیشتر شهرستان در کشور می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122162
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.