لیگ برتر هندبال؛ مس کرمان ۲۲ - نیرو زمینی کازرون ۲۱


پیروزی خفیف هندبال مس در اولین بازی لیگ

تیم هندبال مس کرمان قهرمان فصل گذشته موفق شد در یک بازی سخت و نزدیک ۲۲ بر ۲۱ نایب قهرمان فصل گذشته را شکست دهد.

اولین بازی لیگ برتر هندبال مردان کشور، عصر امروز یکشنبه ۱۵ مهر در حالی در سالن تجلی کرمان برگزار شد که این دیدار یک مهمان ویژه داشت «رافائل کاستیو»، سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران که به‌تازگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است اولین بازی لیگ را از نزدیک تماشا کرد. حضور رافائل و پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در کرمان از یک سو و از سوی دیگر تقابل قهرمان و نایب‌قهرمان فصل گذشته بر حساسیت‌های این بازی اضافه کرده بود.

بازی از همان ابتدا با حساسیت و پر شور و هیجان شروع شد. فشار سنگینی که در بازی بود به‌وضوح دیده می‌شد. فاصله ۲ تیم بسیار نزدیک بود.

مسی‌ها که با تغییرات زیادی پای به لیگ امسال گذاشتند به پیروزی در این بازی برای خارج‌شدن از فشار روانی مدت اخیر نیاز مبرم داشتند.

نه‌تنها کادر فنی این تیم دچار تغییرات زیادی شده بلکه ۴-۳ بازیکن جدید به این تیم اضافه شدند و ۳ تا از مهره‌های کلیدی مسی‌ها یعنی افشین صادقی، مجتبی حیدرپور و سینا عبدالرشیدی نیز از این تیم جدا شدند که در بازی نیز این تغییرات ملموس بود.

اما چیزی که برای نارنجی‌پوشان کرمانی اذیت‌کننده بود سوت‌های داور بود که صدای تماشاچیان و کادر فنی مسی‌ها را درآورده بود اوج اعتراض به قضاوت داور در آخرین ضربه بازی وجود داشت جایی که اگر علی رحیمی دروازه‌بان ملی‌پوش مس کرمان آن را نگرفته بود بازی به‌تساوی کشیده می‌شد. علی رحیمی در این بازی موقعیت‌های زیادی را از تیم نیرو زمینی مهار کرد که می‌توان بخش زیادی از این پیروزی حیاتی را به او نسبت داد.

البته این بازی یک ستاره دیگر هم داشت «حسین جهانی» بازیکن کرمانی تیم نیرو زمینی کازرون که مقابل تیم شهر خودش و تیمی که سال گذشته در آن حضور داشت بازی می‌کرد. جهانی در بسیاری از نبردهای بازی پیروز بود و گل‌های زیادی هم به ثمر رساند.

تیم هندبال مس کرمان در گام اول موفق شد یک پیروزی سخت و نفس‌گیر را کسب کند، پیروزی که تا حد زیادی در ادامه راه می‌تواند به آنها کمک کند؛ اما مسائل و مشکلات موجود خصوصاً حواشی اطراف این تیم باید کنترل شود و از طرفی با حساسیت بیشتر به داوری‌ها نگاه شود تا در آینده این تیم همچنان بتواند روزهای خوبی را برای هواداران پرشور کرمانی که امروز نیز حضور آن‌ها به‌شدت جو جالبی را روی سکوهای سالن تجلی ایجاد کرده بود بسازند.

از حواشی این بازی می‌توان به شعارها علیه محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان اشاره کرد. اگرچه برخی هواداران بر علیه کافی شعار دادند؛ اما او پیش از شروع نیمه دوم بازی بین آنها روی سکوها رفت و با آنها به گفتگو پرداخت تا مشکلات باشگاه و خصوصاً تیم فوتبال را بررسی کنند.

 

گزارش تصویری بازی:

DSC02844

DSC02838

DSC02848

DSC02846

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122770
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.