در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام شد:


۴۰ درصد اشتغال کشاورزی در استان بی‌آب کرمان

ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از آغاز سرشماری عمومی کشاورزی در استان خبر داد و اعلام کرد: بیشترین اشتغال کشاورزی کشور در کرمان است، برخلاف تهران که ۲ درصد از اشتغالش کشاورزی است، ۴۰ درصد از اشتغال کرمان کشاورزی است و در رتبه اول قرار داد.

به گزارش کرمان‌نو، وحیدی میزان بهره‌برداران برآوردی کشاورزی در استان را ۲۷۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: رتبه اول اشتغال کشاورزی و باغداری مختص کرمان است و رتبه دوم در اختیار خراسان شمالی است که میزان اشتغال بخش کشاورزی‌اش حدود ۳۰ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در بخش دیگر از صحبت‌هایش از مبادله ۸۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خبر داد و گفت: تا امروز ۸ هزار و ۹۸۷ میلیارد تومان اعتبارات تملک به استان ابلاغ شده که ۸۰ درصد از موافقت‌نامه‌ها مبادله شده اما بازرسی به ما اخطار داده است

وحیدی اعتبارات هزینه‌ای ابلاغ شده را هم ۲ هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

در حالی ۲۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مانده که سال مالی به اتمام رسیده است. استاندار کرمان در این جلسه تأکید دارد که طرف ۲ روز آینده تمام دستگاه‌های که اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آن‌ها مانده به‌سرعت موافقت‌نامه‌ها را مبادله کنند و بودجه را جذب کنند. در این جلسه اعلام شد که نوسازی مدارس و جهاد کشاورزی جنوب استان هنوز موفق به جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نشده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123020
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.