تغییر و تحولات در استانداری

ضمن آنکه «آیت الهی موسوی» مدیرکل دفتر فنی استانداری، نیز امروز به حکم استاندار به عنوان سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد. به گزارش خبرگزاری ایسنا شورای معاونین و مدیران ستادی استانداری روز یکشنبه به ریاست استانداربرگزار و طی حکمی از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مصطفی رحمتی به عنوان سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری منصوب شد.

با اصلاح چارت استانداری در راستای چابک سازی دولت، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری به دفتر مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تغییر یافت. در این جلسه استاندار ضمن قدردانی از خدمات جهانگیر اسدی مدیرکل سابق فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری طی حکمی از سوی محمدرضا فتوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، مصطفی رحمتی را به عنوان سرپرست این مدیریت منصوب کرد.

همچنین در این جلسه از سوی استاندار از ابوالقاسم سیف الهی تقدیر و آیت الهی موسوی مدیرکل دفتر فنی استانداری، به عنوان سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد. نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان  نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: از دست دادن همکاری دلسوز همچون ابوالقاسم سیف الهی برایم بسی سخت و دشوار است لذا با اصرار ایشان، ضمن قدردانی از خدمات وی، با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد.

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=12961
1 نظر
  1. محمد می گوید

    خداروشکر سیف اللهی بالاخره ول کن کرمان شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.