برگزاری مانور اطفاء حریق، امداد و نجات سقوط هواپیما در کرمان

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی علی عسکری گفته ایمنی فعالیت های هوانوردی در درجه اول قرار دارد. اهمیت ایمنی فرودگاه ها ایجاب می کند نیروی‌های آتش نشانی و امدادی جهت جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی با تمرین مانورهای مستمر همیشه در آمادگی کامل باشند.
علی عسکری گفت که این مانور امروز ۳۱ مرداد برگزار شد، ۶خودرو از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شامل ۳خودروی اصفاء حریق به همراه ۳تیم اطفائی و ۳خودرو امداد و نجات به همراه تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه فرضی اعزام گردید.
وی افزود که به محض اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی و اعلام محل حادثه در ۲ مایلی فرودگاه کرمان سریعا خودروها و تیم های اطفائی و امداد نجات سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام و عملیات اطفاء حریق و نجات مصدومین حادثه آغاز شد .
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی ادامه داد که در این حادثه فرضی پس از اطفاء حریق بدنه هواپیما دیگر نیروهای امدادی و عملیاتی استان به محل حادثه اعزام و به همراه تیم های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی عملیات نجات و جستجو را آغاز کردند.
وی گفت که در این حادثه فرضی از مجموع ۴۶نفر سرنشین هواپیما پنج نفر فوت و ۴۱نفر مصدوم شده بودند که پس از عملیات جستجو و اقدامات اورژانسی به بیمارستان‌های شهر کرمان اعزام شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13800
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.