کناره‌گیری [فدایی] به نفع [سام] تمام شد

کنار رفتن فدایی از رقابت رسیدن به صندلی شهرداری را می‌توان به‌نوعی حمایت از مهندس سام ارزیابی کرد. نیروی اصلاح‌طلبی که اتفاقاً حامیانش در شورا هم اکثریت هستند.
در روزهای گذشته تقی بختیاری نیز به «کرمان نو» گفت که قصد شهردار شدن ندارد. بختیاری گفت که جزء نامزدهای شهرداری شهر کرمان نیستم و دوستان لطف کردند و اسم بنده را به‌عنوان یکی از کاندیدا اعلام کردند.
با این تفاسیر از هشت نامزد اعلام‌شده توسط شورای پنجم حالا دو نفر رسماً کنار کشیده‌اند.
فردا اولین روز کاری شورای پنجم است و معمای انتخاب شهردار روی میز اعضای منتخب شورا است.
با کنار رفتن فدایی و بختیاری حالا به نظر می‌رسد از بین شش گزینه باقی‌مانده می‌توان برای دو نامزد شانس بالاتری پیش‌بینی کرد. محمد سام و علی بهرامی بالاترین بخت را در بین شش گزینه مانده درصحنه دارند.
هر دو اصلاح‌طلب هستند و از اقبال خوبی در میان اعضای شورا و مردم برخوردارند. یکی باتجربه که سابقه شهرداری و شورا را در پرونده دارد و دومی جوان و با پشتوانه بالای رأی مردمی .
منابع آگاه به «کرمان نو» گفتند که در جلسه انتخاب گزینه‌های شهرداری بهرامی هم به انتخاب سام رأی مثبت داده است. گویا بهرامی هم درنهایت به شهردار شدن سام رضایت خواهد داد. هرچند خودش از نامزدهای با اقبال برای رفتن به خیابان سپه است.
از سوی دیگر برخی حامیان مهندس بابایی هم همچنان به‌اضافه شدن نام وی به جمع گزینه‌های موردنظر اصرار دارند. موضوعی که اگر اتفاق بیفتد معادلات را به هم خواهد زد. در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر رفتن بابایی به جمع یاران دولت در استانداری هم به گوش می‌رسید. در روزهای پیش رو معادله شهرداری کرمان حل می‌شود. هرچند احتمالاً فردا شهرداری کرمان به سرپرست سپرده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13805
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.