خواننده چارتار از پذیرایی [کرمانی‌ها] گله کرد|کرمانی‌ها تصویر پشت صحنه منتشر کردند

این اولین باری نیست که بعد از برگزاری یک کنسرت آواز دهل اختلاف میان برگزارکننده و خواننده یا گروه کنسرت‌گذار شنیده می‌شود.

خیریه زنجیره امید برای رسیدن به اهداف خیرخواهانه خود پا در کفش کنسرت گذارهای کرمانی کرده و در قامت تهیه‌کننده شهرستانی و با همکاری یک موسسه برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی اقدام به برگزاری کنسرت‌ در کرمان می‌کند.

کنسرتی که «کرمان‌نو» پیش از این هم در مورد نحوه برگزاری آن گزارشی تهیه و منتشر کرد.

جدا از پرداختن به اصل این موضوع که ورود خیریه به برگزاری کنسرت تا چه اندازه می‌تواند با اهداف خیریه همخوانی داشته باشد یا خیر میرویم سراغ جنجال پیش آمده.

سرنخ ماجرا از روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد شروع شد. وقتی که «آرمان گرشاسبی» خواننده اصلی گروه «چارتار» عکسی از کنسرت کرمان بر روی صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و اینگونه نوشت: «كرمان شهري بود كه بين اينهمه اجرا و برنامه اي كه توي شهرهاي مختلف گذاشتيم،بدترين پذيرايي اَزمون شد…اما ما فقط هدفمون ديدن كرمونيا و اجرا براشون بود كه بهش رسيديم..و چقدر هم خوب بود.دم همتون گرم كرمونياي عزيز» 

این پست اینستاگرامی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. تا لحظه آماده شدن این گزارش توسط «کرمان‌نو» ۳۲۲ نفر دیدگاه خود را درباره نظر آقای گرشاسبی پیرامون کنسرت «چارتار» در کرمان نوشته‌اند.

واکنش دنبال‌کنندگان کرمانی صفحه خواننده گروه «چارتار» به این اظهارنظر او تند تر از بقیه کاربران بود.

خانم «پری کلانتری» در دیدگاه خود خطاب به گرشاسبی می‌گوید «اقاي گرشاسبي عزيز، من خودم از افرادي بودم كه هر ٢سانس كنسرت شما شركت كردم، اما واقعا ازتون انتظار همچين پستي نداشتم، حتي اگه دلخوري داشتين لزومي نداشت بياين اسمي از شهر ببرين، با خود مسئولين درميون ميذاشتين. مطمئنا اونا هم حرف هايي براي گفتن دارن»

خانم «رها جلالی» مخاطب دیگر «چارتار» است او هم به زیر سوال رفتن نام«کرمان» توسط این خواننده جوان معترض است و می‌نویسد: «آقای گرشاسبی به عنوان یه هنرمند باید بدونید ارزش این رو داره که برای نشون دادن هنرتون به مردم کمی سختی تحمل کنید هر چند مسئولان کرمانی هیچ کم و کسری ای نذاشتن و روز و شب تلاش کردن که شما یه کنسرت خوب رو برگزار کنید …با این پست بی شرمانتون فقط شخصیت خودتون رو ب زیر سوال بردید ….این نشون دهنده‌ی شخصیت یک هنرمند نیست …آدم برای یه گرسنگی شخصیت یک شهر رو زیر سوال نمیبره»

آقای «شهروز شجاعی» هم یکی دیگر از کنشگران به نظر اقای «گرشاسبی» است . او هم می‌گوید: متاسفم برای تو هنرمند …. ! بهتره نحوه پذیرایی کرمانی ها رو از بزرگان هنر این سرزمین که تو انگشت کوچیکشونم نمیشی سوال کنی…شنیدم که برای نبودن یک بطر آب معدنی چه هیاهویی کردین! ! امیدوارم گشنگی و تشنگیت برطرف بشه هرچه زودتر..تا کمتر …. »

خانم «زهره» یکی دیگر از معترضین است . او به دستمزد بالای گروه «چارتار» اشاره می‌کند و می‌گوید که واقعا متاسفم برای یه عده آدم که اسم خودشون رو گذاشتن هنرمند .اگر تلاش تیم اجرایی نبود شما این همه آدم رو تو سالن نمی دیدین.افرادی که یک ماه تمام بدون هیچ چشم داشتی زحمت کشیدند تا این کنسرت برگزار شود.ولی شما که هنرمند مردمی بودی حتی واسه خیریه هم حاضر نشدی از یک تومان دستمزدتان بگذرید.

«سینا رحیم‌پور» روزنامه‌نگار کرمانی هم در میان این دیدگاهها نامش دیده می‌شود . او در دیدگاهی نوشته است: «برخورد شما و اين پست مايه تاسفه. ادم وقتي براي كار خير مياد چشمشو رو همه چي مي بنده و به نيتش فكر مي كنه. متاسفانه شما نگاهتون كاسبانه ست. اين پست اينو ثابت كرد»

عکس پشت صحنه گروه «چارتار» در کرمان منتشر شد

Screen Shot 1395-05-29 at 10.16.24
تصویر پشت صحنه حضور گروه «چارتار» در کرمان

به غروب روز پنج‌شنبه نزدیک می‌شدیم که صفحه‌ اینستاگرامی «مردم کرمان» تصویر بالا را بر روی خروجی خود گذاشت و در توضیح آن نوشت: « وضعیت استراحتگاه گروه چارتار در استان کرمان »

حالا خوراک تازه‌ای برای کاربران فضای مجازی مهیا شده بود.

اینبار طرفداران دوآتشه چارتار به این صفحه آمدند و از انتشار آن گلایه کردند. برخی از آنها از زودرنجی کرمانی‌ها نوشتند و بعضی دیگر وظیفه نظافت را بر عهده نیروهای خدماتی می‌دانستند.

این تصویر توسط کاربران بیش از ۷۰۰ بار پسندیده شد.

زباله‌ها سخن می‌گویند

از آنچه که تصویر منتشر شده پشت صحنه حضور گروه «چارتار» و خواننده آنها در کرمان نشان می‌دهد می‌توان مشاهده کرد که میوه و آجیل و نوشیدنی انرژی‌زا همراه با آب معدنی و سیگار و چای و …  برای گروه تدارک دیده شده و بقایای زباله آنها به شکل ویرانگری در اتاق رها شده‌اند.

حالا جای این سوال باقیست که منظور آقای خواننده جوان از پذیرایی نشدن در کرمان دقیقا چیست؟

آیا او و گروهش برای اجرای خیریه کار انسان دوستانه‌ای انجام داده و پول دریافت نکرده‌اند که اینگونه از پذیرایی نشدن ناراحت شده است؟ آیا گردانندگان خیریه که کار برگزاری کنسرت را بر عهده داشتند در انتخاب محل استقرار و حمل و نقل اعضای گروه کوتاهی کردند که باعث بروز این واکنش از سوی خواننده گروه چارتار شده است؟

این‌ها موضوعاتی است که «کرمان‌نو» آماده انتشار اطلاعات پیرامون آن از سوی هر دو طرف ماجرا می‌باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.