سایپا – خراسان رضوی؛ گل سرسبد بازی‌ها


پیش بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

دیدارهای هفته سوم لیگ فوتسال جمعه هشتم شهریور برگزار می‌شود و جدال تیم‌های سایپا و هیئت فوتبال خراسان رضوی مهم‌ترین دیدار هفته به شمار می‌رود. دختران کویر نیز در دیداری مهم برابر نامی نو به میدان می‌رود و مس رفسنجان نیز مهمان دریژنو خواهد بود.

 لیگ برتر فوتسال بانوان به هفته سوم خود رسیده است و ظهر روز جمعه ۸ شهریور، برگزاری ۶ مسابقه تکلیف وضعیت نهایی جدول در این هفته را مشخص خواهد کرد.

به گزارش کرمان ساکر؛در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم سایپا در خانه به دیدار هیئت خراسان رضوی می‌رود. این مسابقه می‌تواند فینالی زودهنگام در نیم فصل تلقی شود به طوری که دو تیم مدعی قهرمانی با بازیکنان ملی پوش را در برابر هم قرار می‌دهد.

هر دو تیم در بازی‌های گذشته خود پیروزی‌های ارزشمندی کسب کرده‌اند و همه چیز در مورد این بازی حاکی از یک بازی دیدنی است. تقابل نیلوفر اردلان – فاطمه شریف روی نیمکت و فرشته کریمی –سارا شیربیگی در زمین مسابقه.

روی کاغذ شانس سایپا بیشتر است و از آن‌ها انتظار کسب پیروزی می‌رود اما چه کسی می‌تواند در برابر تیمی که شاه مهره‌ای چون سارا شیربیگی و بازیکنان اثربخشی چون نسیمه غلامی و رؤیا کلاتی را دارد با قاطعیت از پیروزی حرف بزند.

آن چه واضح است این است که مصاف سایپا و خراسان رضوی در سالن غدیر قطعاً دیداری یک طرفه نخواهد بود. البته که سایر رقبای سایپا و هیئت خراسان رضوی، تساوی در این بازی را بهترین نتیجه برای خود می‌دانند.

در کرمان، دختران کویر پس از شکست سنگین در دربی استان کرمان برابر مس رفسنجان به دنبال راهی برای اعاده حیثیت است. یک هفته پیش آن‌ها در رفسنجان ۴ گل از مس دریافت کردند و برای خودباوری باید در خانه نامی نو را با میترا چین سری شکست دهند.

نامی نو نیز که شرایط مشابهی داشت و در اصفهان مغلوب سایپا شد در این مسابقه میهمان قدرتمندی برای دختران کویر به شمار می‌رود. هر دو تیم زخم خورده در این بازی پیروزی می‌خواهند و همین، این مسابقه را به یکی از بازی‌های جذاب هفته سوم تبدیل می‌کند: تقابل دو قلوهای کریمی نسب با نسترن مقیمی و فاطمه خدایی با فرزانه توسلی!

دربی خوزستان اما در اهواز برگزار می‌شود و بهترین سوژه برای مصاحبه‌های همیشه پرحرف و حدیث منیژه زیبا سرپرست حفاری است. پالایش نفت آبادان در اهواز میهمان حفاری است و هر دو تیم با یک شکست پا به میدان می‌گذارند اما حفاری، این تیم همیشه مدعی هنوز در لیگ پیروز نشده.

یک تساوی و یک شکست، شروعی ناامید کننده برای حفاری رقم زده است البته آن‌ها لیگ را با ۲ بازی دشوار آغاز کرده‌اند اما تیمی که مدعی قهرمانی است و باید باشد، اگر در بازی‌های مهم توان نتیجه گیری نداشته باشد باید رویاهایش را فراموش کند.

در سایر بازی‌ها رهیاب در تهران با ستارگان ورامین دیدار می‌کند، دریژنو فرخ شهر میزبان مس رفسنجان است و شهروند در ساری برابر پارس آرا به میدان می‌رود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33398
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.