عقب نشینی قیمت‌های طلا ،سکه و ارز

بازار طلا، سکه و ارز امروز خلاف روند روز گذشته شاهد افت نسبی قیمت ها بودند و دلار در بازار تهران به ۱۳,۱۳۰ (سیزده هزار و یکصد و سی ) تومان رسید.

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسیده بود، امروز -چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ با رشد ۰.۲ درصدی به ۱,۴۶۳ (یک هزار و چهارصد و شصت و سه ) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۵۸,۵۰۰ (چهارصد و پنجاه و هشت هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱۵ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۱.۱۶ درصدی، از ۶۱۸,۴۰۰ (ششصد و هجده هزار و چهارصد ) تومان به ۶۱۱,۳۰۰ (ششصد و یازده هزار و سیصد ) تومان رسید.

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۱.۲۱ درصدی، از ۲,۰۰۷,۰۰۰ (دو میلیون و هفت هزار) تومان به ۱,۹۸۳,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و هشتاد و سه هزار) تومان رسید.

امروز دلار خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، دلار که روز قبل تا ۱۳,۸۴۸ (سیزده هزار و هشتصد و چهل و هشت ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸- با کاهش ۳.۶۹ درصدی به ۱۳,۳۵۵ (سیزده هزار و سیصد و پنجاه و پنج ) تومان رسید.

یورو، امروز به ۱۴,۶۴۰ (چهارده هزار و ششصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۳.۵۲ درصدی داشته است.

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۷۱۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هفتصد و ده هزار) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹8- با کاهش ۴.۶۸ درصدی به ۴,۴۹۹,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد و نود و نه هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۴,۵۴۶,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و چهل و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۲۳ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با کاهش ۲.۰۳ درصدی، از ۲,۵۰۸,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد و هشت هزار) تومان به ۲,۴۵۸,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید.

همچنین ربع سکه با کاهش ۳.۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۵۵۹,۰۰۰ (یک میلیون و پانصد و پنجاه و نه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی، امروز به ۹۰۹,۰۰۰ (نهصد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۱ درصدی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38379
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.