تاثیر عمیق کرونا بر وضعیت اقتصاد استان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی استان کرمان عمیق بوده و جبران آن بسیار سخت است.

سیدمهدی طبیب زاده صبح امروز پنجشنبه در جلسه شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در ایام شیوع کرونا، به سهم خودمان در اتاق بازرگانی به کمک کادر درمان پرداخته و بخش خصوصی بنا به مسئولیت اجتماعی خود در این زمینه خوش درخشید.

وی در ادامه افزود: اثرات کرونا بر وضعیت اقتصادی استان کرمان عمیق بوده و جبران آن بسیار سخت است و اگر به فوریت فکری برای این مسائل نشود، در سال های آینده نیز کسب و کار رشته های مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبیب زاده با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط سخت کرونا و تحریم تصریح کرد: بین ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل ها و رسیدن به اجرایی شدن آنها در سازمان های استانی و شهرستانی فاصله بسیار است و درخواست داریم که این مصوبات و ابلاغ آنها از سوی دولت و رسانه ها، به منزله لازم الاجرا بودن تلقی شود.

رییس اتاق بازرگانی کرمان بیان کرد: قوانین مختلفی در سال های گذشته در راستای حمایت از تولید داشته ایم اما لازم است نحوه اداره بنگاه های اقتصادی در شرایط بحرانی در یک جا جمع و مصوب شود.

وی افزود: ما در اتاق بازرگانی کرمان همه آنچه را که در زمینه مالیات، بانک ها و بیمه و لازم بوده، گردآوری کرده ایم تا در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مصوب و در شورای کشور نهایی کنیم و آمادگی تدوین این قانون کلی را در استان کرمان داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49354
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.