امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

10:45-  رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: از نیمه دوّم اسفند سال گذشته تاکنوندر راستای مقابله با ویروس کرونا ۱۳ هزار لیتر الکل در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه تولید شده است. / ایرنا

10:50- استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال و جهش تولید، سرمایه‌گذاری دولتی کافی نیست گفت: با توجه به مزیت نسبی کشاورزی در این استان، از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش کشاورزی استقبال می‌کنیم./ ایرنا

10:55- فرمانده ناحیه بسیج مقاومت سپاه سیرجان از توزیع ۱۳ هزار بسته کمک معیشتی از آغاز ماه رمضان تاکنون در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده در این شهرستان خبرداد. / باشگاه خبرنگاران جوان

11:00- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به تفاوت قیمت زیاد و نامعقول محصولات کشاورزی در استان گفت: باید مشخص شود که این سود به جیب چه کسانی می‌رود. / تسنیم

11:06 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز رگبار پراکنده در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان| رگبار پراکنده در برخی مناطق استان

12:42 – رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیرجان گفت: یک راس کل وحشی و سه قطعه کبک با تلاش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان کشف ویک شکارچی دستگیر شد.

شکارچی متخلف در سیرجان دستگیر شد

12:48 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۸ اردیبهشت ۹۹ | افزایش قیمت سکه

13:21 – ۲۸ اردیبهشت زادروز خیام نیشابوری است و به همین مناسبت قصد داریم به زندگی این شاعر، ریاضیدان و ستارشناس بپردازیم.

۲۸ اردیبهشت؛ زادروز خیام نیشابوری

13:36 – مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با بازدید انجام شده از مدارس بعد از بازگشایی مجدد، حدود ۱۶ درصد از دانش آموزان برای رفع اشکال در مدارس حضور داشتند.

حضور ۱۶ درصدی دانش آموزان در مدارس کرمان

14:19 – صندوق بازنشستگی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی بازنشستگان کشوری را برای سرمایه‌گذاری در صندوق مالی یکم (ETF) تشریح کرد.

راهنمای بازنشستگان برای استفاده از تسهیلات خرید سهام ETF

15:24 – آخرین آمار از مبتلایان کرونا در استان کرمان منتشر شد.

۱۱۵۷؛ شمار مبتلایان کرونا در استان کرمان| فوتی‌ها همان ۶۳ نفر

16:02 – مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: با انجام کاوش های باستانشناسی و کشف بقایای معماری قبه سبز می توان یک سایت موزه در قلب شهر کرمان برای بازدید علاقمندان و گردشگران ایجاد کرد.

گمانه زنی قبه سبز برای ایجاد سایت موزه در قلب کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49515
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.