حضور ۱۶ درصدی دانش آموزان در مدارس کرمان

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با بازدید انجام شده از مدارس بعد از بازگشایی مجدد، حدود ۱۶ درصد از دانش آموزان برای رفع اشکال در مدارس حضور داشتند.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به تعطیلی مدارس بدیل شیوع ویروس کرونا، گفت: بعد از تعطیلی مدارس از ۵ اسفند ماه به واسطه این بیماری منحوس، از همان هفته ابتدایی آموزش دانش آموزان آغاز شده است.

وی افزود: این آموزش‌ها ابتدا از ۷ شبکه سیما وتا به اکنون به ۲۸ برنامه رسیده است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه علاوه برآموزش از طریق رسانه، آموزش از طریق فضای پیام رسان‌های داخلی آموزش را ادامه دادیم، عنوان کرد: با توجه به تصمیم گیری وزارت آموزش وپرورش در خصوص راه اندازی شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) کار بسیار مفید وموثر وماندگاری بود که توانستیم با ایجاد این محدودیت، فرصت مناسبی برای آموزش دانش آموزان از طریق فضا‌های مجازی را در پیش بگیریم.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه مدیران ۱۰۰ درصد، معلمان ۸۹ درصد ودانش آموزان ۶۵ درصد در این شبکه آموزشی دانش آموزی پوشش داده شده اند، گفت: ۳۵ درصد باقی مانده از این تعداد دانش آموزی بدلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌های مناسب از آموزش مجازی محروم هستند.

او با بیان اینکه تاکنون طی ۴ مرحله درسنامه در اختیار این دانش آموزان محروم از آموزش از طریق شبکه شاد قرار گرفته است، تصریح کرد: آموزش وپرورش استان ۹۰۰ فیلم آموزشی در حوزه معاونت متوسطه تهیه شده و در بین دانش آموزان توزیع شده است.

مدیر کل آمکزش وپرورش استان کرمان در جلسه شورای آموزش وپرورش عنوان کرد: طی بازدید دیروز از هزارو ۶۳۹ مدرسه از هفت هزارو ۷۰۰ مدرسه، توسط ۶۱۴ ناظر در مدارس بازگشایی شده پس از چند ماه تعطیلی بدلیل شیوع بیماری کرونا، ۱۶ درصد از دانش آموزان برای رفع اشکال در مدارس حضور داشته اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49539
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.