تابستان بدون خاموشی با کمک مردم

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و با کمک مردم خاموشی ناشی از کمبود برق نداریم، اما خاموشی ناشی از حوادث در صنعت برق اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان به تشریح وضعیت برق استان پرداخت و اعلام کرد: با توجه به شرایط استان کرمان و افزایش دمای هوا و همچنین شرایط بیماری کرونا که باعث کاهش مسافرت به مناطق سردسیر کشور شده است میزان مصرف برق استان افزایش خواهد داشت.

وی افزود: از مردم خواهشمندیم در بحث مدیریت مصرف با کاهش 10 درصدی مصارف غیرضروری به صنعت برق استان کمک کنند.

مهندس حبیبی اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و با کمک مردم خاموشی ناشی از کمبود برق نخواهیم داشت اما خاموشی ناشی از حوادث در صنعت برق اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان در ادامه گفت: خوشبختانه استان کرمان در سال های اخیر به سمت صنعتی شدن پیش رفته است و هم اکنون نزدیک به 40 درصد بار مصرفی استان مربوط به بخش صنعتی و پس از آن مصارف کشاورزی، خانگی و عمومی است.

وی گفت: خوشبختانه تعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با صنایع خوب است و تفاهم نامه های متعددی را با صنایع داریم که به اصلاح الگوی مصرف استان کمک می کند.

مهندس حبیبی همچنین از افتتاح 386 میلیارد پروژه تا تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: عمده طرح هایی که در قالب پویش هرهفته الف- ب- ایران افتتاح می شود در منطقه جنوب استان هستند و شامل خط انتقال 400 کیلوولت کهنوج- جیرفت، پست 400 کیلوولت جیرفت، بخش 400 کیلوولت پست شوباد ،پست 230 کیلوولت کهنوج 3 و فیدر 400 کیلوولت پست نیروگاه کرمان است.

وی افزود: افتتاح این طرح ها منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم است و باعث بهبود ولتاژ، افزایش قابل اطمینان شبکه و کاهش خاموشی‌ها می شود.

مهندس حبیبی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک مردم استان و صنایع، تابستانی بدون خاموشی را پیش رو داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.