کسب سه امتیاز حساس توسط شاگردان جلالی

تیم گل گهر سیرجان که بعد از شکست برابر پیکان روزهای سختی را سپری کرده بود، توانست با یک برد پرگل و روحیه بخش برابر شاهین برای بقا امیدوار شود.

 گل گهر در حالی در سیرجان میزبان شاهین بوشهر بود که هفته گذشته یکی از مهمترین مسابقاتش برابر پیکان را باخته بود.

هرچند شاگردان جلالی در آن بازی اسیر اشتباهات داوری شدند اما شکست برابر یکی از رقیبان باعث شد که حتی سرمربی با تجربه گل گهر دو روز به خاطر استعفا از تیم دور باشد.

گل گهر اما استعفای آقا معلم را نپذیرفت و جلالی این بار با تغییراتی که ایجاد کرد توانست تیمی با انگیزه و تهاجمی را به میدان بفرست و در نهایت به یک پیروزی با ارزش برابر رقیب قعر جدولی اش برسد.

تیم گل‌گهر توانست با نتیجه ۴ بر ۲ تیم شاهین بوشهر را در ورزشگاه امام علی سیرجان شکست بدهد و به یک برد شیرین دست پیدا کند.

مجتبی سرآسیابی جمعه شب در نشست خبری بعد بازی گل‌گهر – شاهین اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌ها با یک انرژی خیلی خوب بازی را انجام دادند و به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها با یک بازی خیلی خوب و تاکتیکی شرایط خوبی رقم زدند که منجر به یک نتیجه خیلی خوب شد و این پیروزی را به مردم خوب سیرجان هدیه می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز داشت: امیدواریم این مسیر ادامه دار باشد و بتوانیم مایه افتخار باشیم.

مربی تیم گل‌گهر بیان کرد: بازیکنان تیم و کادر راس‌شان آقا مجید و کادر باشگاه همه هم قسم شدند که این اتفاق ادامه دار باشد.

وی گفت: ان شا الله با حداکثر امتیاز در این شش بازی بتوانیم شادی هر چند کوچک برای مردم سیرجان به ارمغان بیاوریم و بتوانیم قدردان محبت‌های آنها باشیم.

مجید جلالی سرمربی تیم گل‌گهر به علت مبتلا شدن به کرونا به بازی تیم گل‌گهر – شاهین شهرداری بوشهر نرسید، در این بازی سرآسیابی کمک جلالی هدایت تیم را بر عهده داشت و بعد از بازی هم در نشست خبری شرکت کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.