اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سیرجان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سیرجان اعلام کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری در شهرستان، بر اساس مصوبات جلسه این هفته ستاد مقابله با کرونای سیرجان از امروز به مدت یک هفته محدودیت های جدیدی اعمال شده و برخی محدودیت های قبلی نیز تمدید یک هفته ای می شود.

دکتر محمد موقری پور با تاکید بر اینکه تیمی متشکل از نماینده دادستان، مدیریت بازرسی فرمانداری، نماینده نیروی انتظامی، نماینده دانشکده علوم پزشکی و نماینده اداره صمت و ادارات مرتبط، بر اجرای این مصوبات و محدودیت ها نظارت روزانه و جدی دارد، افزود: این محدودیت های یک هفته ای که احتمال تمدید در صورت بررسی شرایط در هفته آینده نیز وجود دارد، به شرح ذیل است:

۱- برگزاری نمازجماعت و کلیه مراسم در مساجد، تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه ممنوع است.

۲- آرایشگاه های زنانه، رستوران ها، قهوه خانه ها و کافی شاپ ها تعطیل شوند و سایر صنوف با رعایت پروتوکل های بهداشتی فعالیت کنند.

۳- برگزاری هر گونه مراسم در تالارهای پذیرایی، خانه باغ ها ممنوع است.

۴- برنامه های ورزشی، همه اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده تعطیل است.

۵- برگزاری هرگونه همایش، سمینار، نمایشگاه، گردهمایی توسط ادارات و نهادهای شهرستان ممنوع است.

۶- فعالیت آرامستان ها و گورستان برای هرگونه مراسم تعطیل شوند.

۷- ایاب و ذهاب کارگران و پرسنل شرکت ها و موسسات و ادارات و نیز مسافربری اتوبوس های بین شهری تنها با ۵۰درصد ظرفیت انجام پذیر است.

۸-مراکز تعویض پلاک شهرستان روزانه حداکثر خدمات مربوط به ۵۰ خودرو را با رعایت و نظارت بر اجرای پروتکل ها توسط کارکنان و ارباب رجوعان، انجام دهند.

۹-فعالیت کلیه آموزشگاه ها، زبان سراها، آموزشگاه های رانندگی متوقف شد.

۱۰- دفاتر خدمات الکترونیکی و قضایی صرفا برای ارائه خدمات ضروری با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ارباب رجوعان اقدام کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی مردم، صنوف و نهادها، وضعیت بیماری به سمتی پیش رود که نیاز به ادامه اعمال محدودیت ها نباشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52856
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.