رکورد زنی کرونا در سیرجان

معاون درمان دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان اعلام کرد: امروز ۸۵ تخت بیمارستانی از بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در دو بیمارستان امام رضا (ع) و دکتر غرضی سیرجان اشغال شدند.

به گفته‌ی دکتر جهانشاهی، اکنون ۵۰ بیمار قطعی و ۳۵ بیمار مشکوک کرونا در بیمارستان‌های امام رضا (ع) و دکتر غرضی بستری هستند. 

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان، دکتر غلامرضا جهانشاهی، روز پنجشنبه دهم مهرماه در این‌باره افزود: «در حال اقدام عاجل برای افزایش ۴۰ تخت جهت بستری بیماران جدید کرونا هستیم».

وی ادامه داد: «امروز ۸۵ تخت بیمارستانی از بخش های اختصاص یافته به این بیماران در دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان اشغال شدند و از این تعداد، ۵۰ بیمار قطعی کرونا و ۳۵ بیمار مشکوک در حال حاضر بستری هستند و این آمار بستری قطعی از ابتدای شیوع کرونا در سیرجان بی‌سابقه بوده است».

وی با اظهار نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در طی روزهای اخیر در سیرجان و مواجهه احتمالی با موج جدید کرونا در این شهرستان گفت: «در نشستی اضطراری، تصمیم گرفته شد در اقدامی عاجل بخش‌های دیگری از بیمارستان امام رضا ع در حدود ۴۰ تخت دیگر به بیماران کرونا اختصاص یابد تا خدمات‌رسانی به این بیماران کماکان انجام شود.»

جهانشاهی اظهار کرد: «عادی‌انگاری در جامعه و کاهش توجه به ماسک زدن، اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نسبت به شیوع بیماری کرونا در سیرجان، موجب افزایش مبتلایان به این بیماری شده است».

معاون درمان دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن مرتب ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حافظ خود، خانواده، همشهریان و عزیزان خود باشند. 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56514
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.