برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در آبان ماه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی به صورت مجازی و در آبان ماه جاری در این استان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال سعی داشتیم که سیزدهمین جشنواره به صورت عمومی و حضوری برگزار شود، اما با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا برنامه های جشنواره به صورت مجازی انجام خواهند شد.

وی تصریح کرد: تنها تعداد محدودی از هنرمندان موسیقی نواحی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در اماکن تاریخی و فرهنگی شهر کرمان به صورت زنده اجرای برنامه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با محوریت آواز و دو بیتی خوانی توسط هنرمندان و گروه های هنری اجرا می شود.

وی تاکید کرد: از ظرفیت های رسانه های تصویری، شبکه های تلویزیونی و اینترنتی و صدا و سیما برای پوشش اجرای برنامه های جشنواره موسیقی نواحی استفاده می شود و فیلم های مستندی از هنرمندان برجسته موسیقی نواحی کشور برای ایام جشنواره تهیه و ارائه خواهد شد.

علیزاده گفت: همچنین منصوره ثابت زاده، هوشنگ جاوید، محمدعلی مرآتی، دامون شش بلوکی و فواد توحیدی به ‌عنوان اعضای شورای علمی سیزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی معرفی شده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56561
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.