با برگزاری هرگونه تجمعی در  ۱۳ آبان ماه مخالف هستیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا تاکید کرد: با برگزاری هرگونه تجمعی در  ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز) مخالف هستیم.

دکتر “محمدصادق بصیری” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ظهر امروز دهم آبان ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به محدودیت های اعمالی در استان کرمان گفت: باید تعداد مراجعین در ادارات را کم کنیم و دورکاری باید به گونه‌ای باشد که باعث ترغیب کارکنان به سفر نشود لذا طبق بخشنامه های اجرایی به دستگاه های اجرایی استان، دورکاری کارمندان در استان به صورت یک روز در میان خواهد بود.

دکتر “حمیدرضا رشیدی‌نژاد” رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه با برگزاری هرگونه تجمعی در  ۱۳ آبان ماه (روز دانش آموز) مخالف هستیم، تاکید کرد: هیچ یک از جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی نباید با بیش از ۱۵ نفر به صورت حضوری برگزار شود و به دلیل آنکه نمی‌توان جلسات امنیتی را به صورت مجازی برگزار کرد، لذا تنها برگزاری این نوع جلسات به صورت حضوری مجوز داشته و مستثنی می باشد.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور نیز صبح امروز  در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: محدودیت‌های جدیدی برای ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان اعمال می‌شود که از روز چهارشنبه تا جمعه بعد (۱۰ روز ) این محدودیت ها برای مراکز استان اعمال می‌شود.

وی اظهار کرد: آن ۴۳ شهرستان قبلی هم که برایشان محدودیت در نظر گرفته بودیم را مجددا تمدید کردیم. برای این ۲۵ مرکز استان هم همانطور که گفتیم از روز چهارشنبه کار محدودسازی را آغاز می‌کنیم.

روحانی یادآور شد: فعالیت‌های ردیف ۳ و ۴ که بیشتر جنبه آموزشی دارند و با تجمع افراد همراه می‌شوند نیز در این ۱۰ روز تعطیل می‌شود که همه این موارد و سایر مصوبات را سخنگوی ستاد به اطلاع خواهد رساند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57828
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.