اصناف در گروه شغلی ۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ به صورت آزمایشی بازگشایی می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از بازگشایی مشروط صنوفِ گروه شغلی ۲ در شهرستان های کرمان و سیرجان خبر داد.

دکتر محمدصادق بصیری در تشریح جدیدترین مصوبات گفت: صبح امروز یکشنبه ۱۱ آبان جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد استانی پیشگیری از کرونا به ریاست استاندار کرمان با دستور کار برنامه ریزی به منظور کنترل صنوف و ادارات و پیشگیری از تجمعات و هماهنگی با مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تشکیل و تصمیم گیری کرد.

جانشین استاندارکرمان در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: رئیس اتاق اصناف با هماهنگی فرمانداران شهرستان های کرمان و سیرجان جلسه‌ای با اتحادیه های صنفی تشکیل دهند و در این دو شهرستان بدین صورت عمل شود که صنوف گروه شغلی یک فعالیت دائمی خواهند داشت.

وی افزود: همچنین صنوف گروه شغلی دو تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فعالیت داشته و صنوف گروه شغلی ۳ و ۴ تعطیل می باشند.

بصیری تصریح کرد: اجازه فعالیت گروه شغلی ۲ تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فقط در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ آبان ماه به صورت آزمایشی بوده و چنانچه تخلف آشکار صورت گیرد تعطیلی آن‌ها به تمام ساعات شبانه روز تسری پیدا خواهد کرد و در صورتی که نتیجه مثبت داشت بر حسب نظر دانشگاه‌علوم‌ پزشکی تداوم پیدا می‌کند.

در این جلسه، همچنین مقرر شد جلسه‌ای با حضور معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع استانداری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استاندار و دبیر شورای هماهنگی بانکها تشکیل و پیشنهاد دو شیفت شدن ادارات پرازدحام برای توزیع خدمات به مراجعین در صبح و عصر مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد و در صورت تصویب اعلام گردد.

برپایه این گزارش؛ در شهرستان‌ها شهربابک، رفسنجان، زرند، بافت و بردسیر به دلیل شرایط فوق‌حاد کرونا فقط گروه شغلی یک (ارائه‌کنندگان مایحتاج عمومی) می‌توانند فعالیت کنند و گروه‌های شغلی دو، سه و چهار اجازه‌ی فعالیت ندارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57882
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.