زاهدی: اصناف آسیب‌دیده از کرونا باید مشمول بخشودگی مالیاتی شوند

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف و بازاریان آسیب دیده از دوران کرونا گفت: وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی باید از اختیارات قانونی خود برای بخشودگی مالیات آن دسته از اصنافی که در این ایام دچار آسیب شده اند، استفاده نماید.

زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بیانیه فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف، واحدهای تولیدی و بازاریان خبر داد

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور از بیانیه فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در حمایت از اصناف و بازاریان آسیب دیده از دوران کرونا خبر داد و گفت:  متاسفانه دولت در طول این چند ماه سیاست های حمایتی از بخش اصناف نداشته است و در حالیکه خانواده بزرگ اصناف با حدود سه میلیون واحد صنفی ۱۷ درصد اقتصاد ملی را بر عهده دارند، دچار آسیب های فراوان شده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی باید از اختیارات قانونی خود برای بخشودگی مالیات آن دسته از اصنافی که در این ایام دچار آسیب شده اند، استفاده نماید، تصریح کرد: هر جایی که نیاز به مصوبه قانون باشد مجلس شورای اسلامی ورود پیدا خواهد کرد.

زاهدی اعطای تسهیلات ارزان قیمت به اصناف آسیب داده و حضور نمایندگانی از اتاق تعاون، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی در ستاد کرونا را ضروری دانست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58595
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.