عرضه مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از روز یکشنبه ۱۶ آذر ماه مرغ با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان امروز ۱۵ آذرماه در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به ابلاغ کشوری در مورد قیمت مرغ عنوان کرد: قیمت مرغ زنده در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است که با هزینه‌های کشتار، حمل و غیره به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان مصرف کننده می‌رسد.

مهرابی با تاکید بر اینکه نحوه حمایت و تشویق مرغداران برای جوجه‌ریزی خیلی مهم است، گفت: تعدادی از مرغداران به دلیل اینکه ۱۰۰ درصد نهاده‌های یارانه‌ای را دریافت نکرده بودند، دچار خسارت‌هایی می‌شوند که مقرر شده لیستی از مرغداران خسارت دیده توسط اتحادیه و تعاونی مرغداران تهیه و طی ۴۸ ساعت آینده راهکارهای جبران خسارت آن‌ها اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی نیز متعهد شده تا راهکارهای حمایت از مرغداران را پیگیری و اجرایی کند خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت قیمت مصوب توسط استان‌های همجوار، موضوع از طریق اتحادیه مرغداران و سازمان جهاد کشاورزی، اطلاع‌رسانی و از طریق استانداری و سازمان صمت پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59592
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.