صدر جدول به رنگ نارنجی| تساوی آرمان گهر در آستارا

در پایان هفته نهم لیگ یک مس کرمان با شکست پارس جنوبی جم صدرنشین شد و آرمان گهر سیرجان مقابل شهرداری آستارا به‌تساوی بدون گل رسید.

هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور به صورت همزمان از ساعت ۱۴ امروز آغاز شد. مس کرمان در پایان با غلبه بر پارس جنوبی جم و به لطف توقف استقلال خوزستان و شکست ملوان، به صدر جدول صعود کرد.

شاگردان مهاجری در دقایق 12 و 45 موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. بابا محمدی و پیمان میری زننده گل‌های امروز مس بودند. به این ترتیب مسی‌ها در با 18 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت.

آرمان گهر دیگر نماینده استان اما روند نوسان خود را ادامه داد. شاگردان شهبا که در آستارا میهمان شهرداری این شهر بودند به تساوی بدون گل رسیدند.با این نتیجه سیرجانی‌ها با 10 امتیاز در رده 13 جدول قرار گرفتند.

امروز دو تیم شیرازی قشقایی و فجر سپاسی مقابل تیم‌های مدعی ملوان و استقلال خوزستان خودی نشان دادند و با گرفتن امتیازات مهمی از این دو تیم، باعث ایجاد تغییراتی در صدر جدول شدند. فجر سپاسی به لطف این پیروزی با ارزش ۱۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد تا رسماً وارد جمع مدعیان شود.

تیم خوب خیبر خرم آباد نیز بهترین نتیجه این هفته را به نام خود ثبت کرد. شاگردان ویسی در دیداری خارج از خانه گل ریحان البرز را با نتیجه ۳ بر صفر پشت سر گذاشتند.

هوادار دیگر تیم مدعی این فصل در خانه مقابل رایکا با نتیجه ۲ – یک پیروز شد و دیدار استقلال خوزستان و قشقایی بدون گل به پایان رسید. تیم خوب و مدعی ملوان نیز در شیراز با ۲ گل مقابل فجر سپاسی تن به شکست داد.

نتایج دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

استقلال خوزستان صفر – قشقایی شیراز صفر

فجر سپاسی ۲ – ملوان صفر

شهرداری آستارا صفر – آرمان گهر صفر

هوادار ۲ – رایکا یک

گل ریحان صفر – خیبر ۳

خوشه طلایی ۲ – استقلال ملاثانی یک

نود ارومیه صفر – بادران ۲

شاهین بوشهر صفر – چوکا تالش صفر

مس کرمان ۲ – پارس جنوبی جم صفر

جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور در پایان هفته نهم؛

۱- مس کرمان ۱۸ امتیاز

۲- هوادار ۱۷ امتیاز

۳- استقلال خوزستان ۱۷ امتیاز

۴- فجر سپاسی ۱۶ امتیاز

….

۱۶- قشقایی شیراز ۷ امتیاز

۱۷- چوکا تالش ۶ امتیاز

۱۸- نود ارومیه ۱ امتیاز

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62178
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.