روابط عمومی‌ها با معرفی خدمات دولت به مردم، مشارکت سیاسی را ارتقا دهند

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: گزارش دقیق خدمات دولت و نظام به مردم منجر به ارتقای اعتماد، سرمایه اجتماعی و زمینه‌ساز افزایش مشارکت سیاسی مردم به ویژه در انتخابات است.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان صبح امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کرمان با بیان این مطلب افزود: در خرداد ماه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را در پیش داریم و گزارش دقیق خدمات دولت و نظام به مردم منجر به ارتقای اعتماد، سرمایه اجتماعی و زمینه‌ساز افزایش مشارکت سیاسی مردم به ویژه در انتخابات است.

او با اشاره به اینکه پاسخگویی به مردم از ‏نشانه‌های احترام به حقوق شهروندی و مردم سالاری است، افزود: برگزاری نشست های خبری با رعایت پروتکل‌ها و پاسخگویی مدیران به مردم و رسانه‌ها تصویر روشن و واقع بینانه‌ای از دولت به مردم می‌دهد و تفاهم بین مردم و مسئولان ایجاد می‌کند که می تواند از برنامه های دهه فجر مدیران باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: دستگاه و مدیر پاسخگو با جلب اعتماد عمومی ‏شهروندان، باعث افزايش مشارکت شهروندان در امور سياسي و ‏اجتماعی از قبيل انتخابات می‌شود و از این جهت گشودن راه‌های ارتباطی مردم و رسانه‌ها با مدیران ضروری است.

تقی‌زاده افزود: برنامه‌های دهه فجر در سطح دستگاه‌های اجرایی با رویکردهای تعمیق بخشیدن به گفتمان انقلاب اسلامی، تقویت کننده نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی، اقدامات حمایتگر و صیانت کننده از مردم و معرفی خدمات دولت‌های یازدهم و دوازدهم به مردم تدوین و اجرا شود.

برنامه‌های دهه فجر منجر به انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان می‌شود

به گفته او برگزاری موفق برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با تقویت وحدت، انسجام ملی و روحیه انقلابی‌گری، منجر به انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در برنامه‌های پیشنهادی بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، انعکاس خدمات دولت و اثرگذاری آن در ترغیب مشارکت سیاسی و انتخابات، ترویج مکتب شهید سلیمانی و گفتمان انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد.

تقی‌زاده گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شناسایی چهره‌های انقلابی و گفتگو با آن‌ها، استفاده از تولیدات محتوایی مردمی، خاطرات دهه فجری سردار سلیمانی و برگزاری نشست‌های تبیینی و پاسخگویی به شبهات و ابهامات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد توجه باشد.

او برگزاری مسابقات کتابخوانی، خاطره نویسی، پیامک، شب شعر، علمی، هنری، عکاسی، بازخوانی وقایع انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق برگزاری نمایشگاه‌های مجازی، ارائه دقیق خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت و تشریح نقش کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و شناسایی فرزندان انقلابیون در ادارات را پیشنهاد داد.

تقی‌زاده با تاکید بر اینکه گزارش عملکرد براساس شاخص‌های مقایسه‌ای با رویکرد ۸ ساله باید صورت گیرد، گفت: برنامه‌های افتتاح دهه فجر از قبل مشخص و ارسال شوند و مدیران به روش‌های مختلف از جمله مجازی و غیره پاسخگوی مردم باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62166
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.