نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس مطرح کرد؛


توجه به کارگاه‌های تولیدی؛ کلید حل مشکلات اقتصادی بافت

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با اشاره به نرخ بالای مهاجرت در این حوزه گفت: با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و توجه به کشاورزی می‌توان تا حدودی مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

صمداله محمدی در دیدار با با مدیرعامل سازمان اتکا و فرماندار بافت با اشاره به به کارگاه‌های گلاب‌گیری افزود: اگر بتوانیم سرمایه گذاران را به این مناطق جلب کنیم قطعا تاثیرات مثبت اقتصادی را در این شهرستان‌ها می‌بینیم.

فرماندار بافت نیز با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری این منطقه گفت این شهرستان جمعیت عشایری بالایی دارد که نباید از آن غافل بود.

مجید زند اقطاعی هم از نرخ بالای مهاجرت در شهرستان بافت گلایه کرد و ادامه داد: اگر بتوانیم پتانسیل‌های موجود در شهرستان را به فرصت تبدیل کنیم می‌توان به کاهش نرخ مهاجرت امیدوار بود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بافت در این نشست گفت: شهرستان ارزوییه به دلیل دوری از مرکز استان نادیده گرفته شده است.

به گفته منظری توکلی در این منطقه وجود مرکبات با کیفیت قابل توجه است و سطح زیر کشت بالای ذرت که باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به نیاز بیشتر به سرمایه گذار در این منطقه گفت: برای راه‌اندازی واحدهای تولید شیر و گوشت به سرمایه‌گذار نیاز داریم.

 پایین دست سد شهرستان بافت قابلیت تبدیل شدن به واحد تولید آبزیان را دارد

منظری توکلی افزود: در شهرستان بافت، با وجود منابع آب با کیفیت و فراوان انتظار می‌رود توانایی تولید بیش از ۶ تن آبزیان را داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62364
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.