امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز شنبه ۲ اسفند

سرخط مهم‌ترین خبرهای امروز شنبه ۲ اسفندماه ۱۳۹۹ را در اینجا بخوانید.

۷:۳۷- دیرکل انتقال خون استان کرمان گفت:هم اکنون با کاهش ذخایر خون استان مواجه هستیم و چنانچه مردم که همیشه به کمک نیازمندان به خون آمده اند، به فکر نیازمندان باشند و اهدای خون را جزو کارهای روری و مهم دانسته و مراجعه کنند، این کاهش جبران می شود و نیازمندان به خون، دغدغه کمبود خون را نخواهند داشت./ایسنا

۷:۳۷-کاوش‌های باستان‌شناسی کُنار صندل بعد از وقفه 13 ساله با هدف تعیین عرصه و حریم محوطه کنارصندل جیرفت با مجوز پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از سر گرفته شد./ایسنا

۹:۱۱- گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان از برگزاری نخستین یادواره بانوان شهید استان با عنوان “لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز” در جوار مرقد حاج قاسم خبر داد./تسنیم

۹:۲۲ – عضو کمیسیون تلفیق بودجه از تامین کسری بودجه صندوق بازنشستگی فولاد در لایحه بودجه 1400 خبر داد./ ایرنا

۱۰:۲۵ –مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به کمبود خون در استان می‌گوید مصرف خون و فرآورده‌های خونی به دلیل انجام اعمال جراحی و همچنین تصادفات در تعطیلات بیشتر است.

کمبود ذخایر همه گروه‌های خونی در کرمان

۱۱:۰۵- پروژه ۲۳ ساله فاضلاب در کرمان که از سال ۹۷ با ورود بخش خصوصی شتاب گرفت اکنون به گفته معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمان به پیشرفت ۳۹ درصدی رسیده است.

پیشرفت ۳۹ درصدی پروژه فاضلاب کرمان| معاون آبفا: ۲۵۸ کیلومتر تا پایان دی‌ اجرا شد

۱۱:۲۴-عضو ارشد جبهه اصلاح طلبان ایران با بیان اینکه سیاست جزء با استمرار به نتیجه نمی‌رسد و فرار از صحنه بزرگترین اشتباه است که یک گروه سیاسی و یا شخصیت های سیاسی می‌توانند انجام دهند گفت: ما باید آموزش بیشتری را برای کادرهای سیاسی انجام می‌دادیم.

حسین مرعشی: مردم در تاثیرپذیری رای‌شان دچار تردید شدند| فرار از صحنه بزرگترین اشتباه است

۱۱:۵۷-پس از شکست سنگین گل‌گهر مقابل پرسپولیس، ناکامی در چند بازی اخیر و نارضایتی هواداران با تایید مدیرعامل شرکت گل‌گهر، اعضا جدید هیئت‌مدیره این باشگاه منصوب و معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر کلیه اعضا هیئت‌مدیره باشگاه را تغییر داد

۱۲:۰۷-با توجه به کم‎آبی و خشکسالی در کشور و به خصوص مشکلات کم‌آبی و همچنین پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های هلیل ‌رود به کرمان وبینار تخصصی منابع و مسائل آب توسط دانشگاه جیرفت برگزار شد.

پروژه انتقال آب هلیل‌رود مجوز و پیوست زیست‌محیطی ندارد/  بحران در تالاب جازموریان

۱۲:۱۷- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تشریح وضعیت گردش کرونای انگلیسی در کشور و وضعیت واردات واکسن، درباره جزییات و شروط انجام سفر و گردشگری در ایام عید توضیح داد.

ورود ۲۵۰ هزار دوز واکسن چینی؛ بزودی| شرایط سفرهای نوروزی اعلام شد

۱۲:۲۹- عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز می‌گوید اصلاح‌طلبان باید بپذیرند راه رسیدن به آرمان‌ها از طریق مراجعه به مردم است و اگر مردم پشتوانه دولت و دستگاه‌های مختلف بودند، ناملایمات کم می‌شود اما اگر مردم با ندانم کاری های دولت مردان و نهادهای مدنی و حاکمیتی روبرو شوند، گوشه نشین و منزوی می‌شوند.

اصلاح طلبان باید بپذیرند راه رسیدن به آرمان‌ها از طریق مراجعه به مردم است

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65023
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.