فرصت باقی‌مانده ثبت‌نام داوطلبان شورای شهر تمدید نمی‌شود

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان به فرصت دو روزه باقیمانده برای ثبت‌نام در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علیار اسکندری‌نسب فرصت ثبت‌نام را تا فردا 26 اسفند اعلام و از افراد موثر و تاثیرگذار برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی دعوت کرد.

ثبت‌نام 631 داوطلب در شوراهای اسلامی شهر استان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اعلام کرد: تا ظهر امروز 631 داوطلب در شوراهای اسلامی شهر استان ثبت‌نام خود را نهایی کردند.

محمدصادق بصیری 25 اسفند ماه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با مدیرکل و شورای معاونان صداوسیمای مرکز کرمان اهمیت انتخابات سال 1400 را علاوه بر اهمیت ذاتی انتخابات، به لحاظ متغیرهای داخلی و خارجی دانست و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان دهنده اراده عمومی ملت در تعیین سرنوشت خودشان است.

وی ادامه داد: انتخابات ارتباط محکمی با مفاهیم مشروعیت، انتخاب، امنیت و حقوق شهروندی دارد و پاسخ کوبنده به اهداف و نیات سوء دشمنان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: وظیفه ماست که از اعمال سلیقه شخصی به دور باشیم و ضریب سلامت انتخابات را که حق‌الناس است بالا ببریم.

صدور فرایندهای انتخاباتی به صورت اطلاعیه

بصیری ابراز داشت: مسائل انتخابات در چهار سرفصل باید در اختیار مردم قرار گیرد: زمان انتخابات، فرآیندهای انتخاباتی، مقررات که به صورت اطلاعیه‌ها صادر می‌شود، انتخابات و کرونا که امسال اضافه شده و باید برنامه‌هایی داشته باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تا ظهر امروز ثبت‌نام 631 داوطلب در شوراهای اسلامی شهر استان نهایی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به فراهم بودن شرایط ثبت‌نام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن‌ موبایلی و دسکتاپ، هیچ نیازی به مراجعه به فرمانداری‌ها نیست.

رمضانی مدیرکل صداوسیما مرکز کرمان نیز با اشاره به شروع برنامه‌های انتخاباتی صداوسیما از آبان ۹۹ گفت: مردم استان کرمان همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشته‌اند و در انتخابات ۱۴۰۰ نیز شاهد مشارکت خوب مردم خواهیم بود.

تبلیغات فیزیکی نداریم
عباس تقی‌زاده رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، هم گفت: پشتیبانی و ظرفیت‌سازی مستمر برای پوشش رسانه‌های رسمی از انتخابات لازم است.
وی افزود: با توجه به اینکه تقریبا تبلیغات فیزیکی نداریم، تمرکز بر رسانه‌هاست و سبد مصرف رسانه‌ای مردم هم متنوع است و همه آنها را باید دید.
تقی‌زاده ابراز داشت: اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها از تعداد ثبت‌نامی‌های داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی روزانه از طریق کمیته اطلاع‌رسانی ستاد صورت می‌گیرد و بازخورد رضایت‌بخشی را نیز دارد.
وی تاکید کرد: ذکر اسامی کاندیدای ثبت‌نامی در مرحله کنونی قانونی نیست، قانون انتخابات زمانی را برای این مسئله مشخص کرده که طبق آن باید انجام گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.