وضعیت نگران کننده سیرجان| سونامی کرونا در کمین استان کرمان است

استاندار کرمان با بیان اینکه اخبار نگران کننده‌ای از سیرجان درباره شیوع کرونا شنیده می‌شود گفت: مراقبت‌ها کم شده و اگر شرایط عادی انگاری شود، با سونامی کرونا در استان روبرو می‌شویم.

دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز 11 فروردین ماه در اولین جلسه ستاد انتحابات استان کرمان در سال جدید با ابراز نگرانی از گردش ویروس کرونای انگلیسی در استان کرمان تاکید کرد: براساس اخبار دانشگاه های علوم پزشکی وضعیت استان نگران کننده است و رفسنجان غافلگیرمان کرد به طوری که وضعیت رفسنجان نارنجی شد و اگر روند ابتلای آن در دو روز آینده با همین سیر ادامه یابد، وضعیت آن قرمز خواهد شد.

او با بیان اینکه اخبار نگران کننده ای از سیرجان درباره شیوع کرونا شنیده می‌شود، تصریح کرد: بدون نقض مصوبات ستاد کرونا فرمانداران می‌توانند برای کنترل و پیشگیری به طور اقتضایی عمل کنند.

استاندار کرمان خطاب به مردم با بیان اینکه اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پخش خوراکی در جشن ها نباید انجام شود و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با خاطیان برخورد کند.

فرمانداران کارها را به لحظات پایانی موکول نکنند

زینی‌وند در بخش دیگری از سخنانش در زمینه انتخابات گفت: فرمانداران شخصا نامه‌هایی که به آنها ارجاع می شود را به موقع پاسح دهند و باید نامه های مربوط به انتخابات را به موقع پاسخ دهند و کارها را به لحظات پایانی موکول نکنید.

او بر اشراف کامل فرمانداران بر قانون انتخابات تاکید کرد و در ادامه به الکترونیکی بودن انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان اشاره و بیان کرد: فرمانداری کرمان همه امکانات و تجهیزات لازم را از هم اکنون آماده کند تا در زمان انتخابات با مشکل روبرو نشویم.

استاندار کرمان بر لزوم آموزش کامل به دست اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: برای تعیین شورای روستا نگران هستیم که استقبال همانند شورای اسلامی شهر پرشور نباشد و امیدواریم که جوانان و زنان روستایی استقبال بیشتری برای داوطلب شدن در شورای اسلامی روستاها داشته باشند.

او خطاب به مسئولانی که صلاحیت داوطلبان را تایید می کنند، گفت: بدون داشتن مستند قانونی مستدل حق رد صلاحیت هیچ کس را ندارید و تا کنون دادگستری و اداره اطلاعات در زمینه بررسی صلاحیت ها فنی و دقیق عمل کرده و هیات های اجرایی براساس مر قانون عمل کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67508
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.