انتقاد تند حسن‌پور از وزارت نیرو: در تامین آب شرب کرمان کوتاهی شده

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به این که ۷۰۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود گفت: گوشی در وزارت نیرو برای شنیدن بحران آب کرمان نیست.

شهباز حسن‌پور با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان کرمان آماده است پاسخگوی مطالبات مردم باشد افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به سیرجان و بعد از آن رفسنجان انجام شد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در دستورکار مجمع نمایندگان استان است تا این آب از مسیر رفسنجان به کرمان منتقل شود گفت: سهمیه آب شرب از این مسیر را نمایندگان استان پیگیری کردند و تخصیص پیدا کرده اما تا کنون اقدامی از سوی وزارت نیرو انجام نشده و کوتاهی کاملاً شفافی از سمت وزارت نیرو انجام شده است.

او با بیان اینکه وزارت نیرو نه انتقال آب شرب سیرجان را تاکنون پیگیری کرده و نه بحث انتقال آب شرب کرمان را تاکید کرد: این موضوع باید هر چه سریع‌تر از سوی وزارت نیرو پیگیری شده، انتخاب پیمانکار انجام و لوله گذاری انجام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه تابستان امسال قطعاً در کرمان، ماهان و … دچار کمبود شدید آب هستیم و وزارت نیرو باید پیگیر این موضوع باشد تصریح کرد: این خواسته به حق مردم کرمان و استان است و وزارت نیرو باید به خود بیاید که بحث کمبود آب در استان کرمان، یک موضوع جدی است.

او با بیان اینکه چند سال است که فریاد می‌زنم 700 روستای استان کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند گفت: متاسفانه گوش شنوایی در وزارت نیرو برای شنیدن مشکلات مردم استان کرمان نیست.

در چند روز آينده سیمان در بازار به تعادل می‌رسد

حسن‌پور با اشاره به اینکه در زمینه مشکل سیمان در استان کرمان، حق با مردم است افزود: به دلیل سرمای اسفندماه مشکل کمبود برق داشتیم که خوشبختانه این مشکل حل شده و تا چند روز آینده مشکل سیمان در بازار به تعادل خواهد رسید.

او با بیان اینکه مشکلات دو شهرستان سیرجان و بردسیر جمع بندی شده است گفت: این دو شهرستان در حوزه راه‌های روستایی مشکلات عدیده‌ای دارند، کمربندی شرقی شهرستان سیرجان یکی از معضلات است و در شهرستان سیرجان و بردسیر بیش از 70 کیلومتر راه روستایی باید اجرا شود که بخشی از آن اجرا شده و بخشی باید اجرا شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67847
2 نظرات
  1. سامان می گوید

    اقای حسن پور نکنه دوباره میخواهین از جیب مردم رفسنجان مایه بگذارید چقدر از رفسنجان برداشت میکنید یک کم هم به فکر شهرستان رفسنجان باشید

  2. […] شهباز حسن پور گفته بود که ۷۰۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود و گوشی در وزارت نیرو برای شنیدن بحران آب کرمان نیست. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.