طی فروردین امسال صورت گرفت؛


نجات ۸۹ شهروند کرمانی به همت آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: طی ۳۰۱ عملیات در فروردین‌ امسال، ۸۹ نفر از شهروندان با کمک آتش‌نشانان نجات یافتند.

به گزارش کرمان نو، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ۱۲۶ عملیات اطفای حریق و ۱۷۵ عملیات امداد و نجات در حوادث ناشی از بی‌احتیاطی و رعایت نکردن مسائل ایمنی در فروردین‌ امسال در شهر کرمان، انجام شده است.

او افزود: از مجموع ۱۲۶ حادثه حریقی که در فروردین‌ماه اتفاق افتاد، ۶۱ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۴ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۹ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری و ۱۶ مورد مربوط به جنگل و درختان بوده است.

میرزایی با اشاره به انجام ۱۷۵ عملیات امداد و نجات در مدت‌زمان یادشده، بیان کرد: از این تعداد، ۲۸ مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، ۷۳ مورد مربوط به زنده‌گیری مار‌های سمی و غیرسمی، ۲۵ مورد مربوط به چیدن حلقه و قفل، ۱۵ مورد مربوط به امداد آسانسور، ۱۰ مورد مربوط به امداد تصادفات خودرویی، یک موردمربوط به امداد و نجات از کوه و بلندی، ۳ مورد مربوط به بازدید‌های امدادی و بقیه آن ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او گفت: در مجموع این عملیات‌ها، ۸۹ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۱۵ نفر در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی مجروح شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در فروردین امسال همچنین، ۹۸ مورد مشاوره ایمنی و ۲۵ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان ارائه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69301
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.