سارقان زورگیر در کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو سارق و کشف چندین مورد سرقت و زورگیری تلفن های همراه گرانقیمت در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، سرهنگ”مهدی پورامینایی” امروز ۱۳ خردادماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت به عنف تلفن های همراه و اشیاء گرانبها از شهروندان موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این مورد مشخص شد که دو سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت، با پوشاندن چهره و با استفاده از چاقو سد راه عابران پیاده شده و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن همراه آنان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: در همین رابطه ماموران کلانتری ۱۱ شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: متهمان در بازجویی های پلیس لب به اعتراف گشودند و به پنج فقره سرقت به عنف وجوه نقد و تلفن های همراه گرانقیمت در شهرستان کرمان اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از بروز سرقت از جابه جائی و حمل اسناد و اموال با ارزش و غیرضروری تا حد امکان خودداری و در صورت لزوم هنگام تردد در معابر با کیف سعی کنند کیف و یا تلفن همراه خود را سمت دیوار به دست بگیرند و در صورت عدم استفاده از گوشی همراه، آن را داخل جیب بگذارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.