خوشحال از برد، نگران از کم شدن فاصله| مس جای اشتباه ندارد

مس کرمان پس از پنج هفته ناکامی در هفته بیست و ششم در یک بازی نفس گیر با نتیجه سه بر ۲ مقابل استقلال ملاثانی به پیروزی رسید و با تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.

پنج هفته ناکامی مس کرمان را در شرایط بدی قرار داد. این ناکامی در حالی بود که نارنجی پوشان از هفته بیست و دوم طعم پیروزی را نچشیدند.

کسب تنها ۲ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن باعث شد مس فاصله خوبی که در صدر جدول گرفته بود را از دست داده و صدرنشینی خود را تقدیم کند.

به دنبال این نتایج ضعیف و اعتراض هواداران شنیده‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی نیز به گوش می‌رسید. در حالی که برخی کارشناسان مشکلات مدیریتی را دلیل نتایج ضعیف مس می‌دانستند. برخی نیز معتقد بودند انگیزه برد در ساق پاهای بازیکنان دیده نمی‌شود.

با وجود احضار مدیر عامل به شرکت مس در نهایت تغییری در باشگاه ایجاد نشد و با برد مقابل استقلال ملاثانی نارنجی پوشان با تفاضل گل کم تر در رده دوم جدول قرار گرفتند. همان تفاضل گلی که فصل قبل مانع صعود شد.

 در مقابل هوادار که در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته بود با برد مقابل ملوان به با ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. بادران تهران و فجر شهید سپاسی شیراز نیز به ترتیب با ۴۴ و ۴۳ امتیاز در تعقیب مس هستند تا در صورت هر گونه لغزش جای نارنجی پوشان را بگیرند.

هفت هفته به پایان لیگ یک باقی مانده و هر گونه اشتباه می تواند اثرات جبران ناپذیری داشته باشد. مس کرمان حالا اگر دلش با صعود یکی است در این هفته‌های پایانی جای هیچ اشتباهی ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71868
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.