معاون فرماندار عنبرآباد و ۲ نامزد انتخاباتی بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد از دستگیری و بازداشت معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان به همراه ۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی شهر مردهک خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، ابراهیم سلیمانی افزود: دادستانی عنبرآباد با توجه به اعتراضات و مطالبات مردمی مبنی بر تخلف در امر انتخابات شهر مردهک و به دلیل حساسیت موضوع؛ پیگیری این مهم را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پرونده تخلف انتخاباتی در عنبرآباد با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: درباره این پرونده، جرم انتخاباتی پس از انتقال ۲ صندوق اخذ رای از شهر مردهک به علت مسائل امنیتی به فرمانداری شهرستان عنبرآباد به منظور شمارش آرا صورت گرفته است.

دادستان شهرستان عنبرآباد ادامه داد: ۲ نفر از نامزدهای شورای شهر مردهک با تبانی معاون سیاسی فرمانداری قبل از شمارش رسمی آرا، نسبت به دریافت ۳۷۵ تعرفه و پنج عدد مهر هیات های اجرایی و نظارت اقدام کرده‌اند و با نوشتن تعرفه به نفع خود و تعدادی دیگر از نامزدها اوراق تعرفه را تحویل معاون فرماندار داده‌اند.

سلیمانی گفت: معاون فرماندار نیز آرای دریافت شده را وارد صندوق کرده و به همان میزان تعرفه از صندوق خارج و معدوم کرده است.

بر پایه این گزارش، در همین زمینه پرونده قضایی در شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد تشکیل شده و موضوع در حال بررسی است و نتیجه آن به اطلاع شهروندان رسانده خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73091
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.