نشست مشترک مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر با مدیر مجتمع سنگ‌آهن سیرجان

نشست مشترک هم‌اندیشی مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر و برخی از مدیران این شرکت با مدیر مجتمع سنگ‌آهن سیرجان، برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری معدن‌نامه، در این نشست که به میزبانی مدیر مجتمع سنگ‌آهن سیرجان و در محل دفتر وی برگزار شد، پیرامون موضوعات مختلف از جمله احداث ساختمان اداری مجتمع سنگ‌آهن سیرجان، بررسی طرح جامع منطقه گل‌گهر، احداث جاده دسترسی به معدن شماره ۴ و … بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این نشست، مهندس منظری توکلی مدیر مجتمع سنگ‌آهن سیرجان، ضمن تشکر از اقدامات مهم عمرانی و توسعه‌ای شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر در این منطقه، با توجه به نیاز این مجتمع به ساختمان اداری جدید، از برنامه این مجتمع برای احداث ساختمان در سایت جدید پردیس اداری گل‌گهر خبر داد که مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر نیز از این موضوع استقبال نمود و مقرر گردید زمین مورد نظر برای احداث ساختمان اداری این مجتمع در سایت جدید پردیس اداری گل‌گهر در اختیار مجتمع سنگ‌آهن سیرجان قرار داده شود.

همچنین مقرر گردید، در راستای بروزرسانی طرح جامع منطقه گل‌گهر، نقش مؤثرتری توسط مجتمع سنگ‌آهن سیرجان به‌عنوان‌ نماینده سازمان ایمیدرو ایفا گردد.

احداث جاده دسترسی به معدن شماره ۴ با رعایت طرح توسعه معدن مذکور نیز موضوع مهم دیگری بود که در این نشست به بحث و بررسی پیرامون آن پرداخته شد و مقرر گردید با توجه به اهمیت این جاده و لزوم رسیدگی به آن به‌دلیل تردد زیاد، شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر و مجتمع سنگ‌آهن سیرجان با همکاری یکدیگر نسبت به احداث این جاده اقدام نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73310
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.