استاندار کرمان: منتخبان اگر تخصص کار ندارند، مسئولیت نپذیرند

استاندار کرمان گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی شهری و روستایی باید به قوانین مسلط باشند زیرا اگر هر دهیار ۲ کار مطالعاتی دقیق و حساب شده انجام بدهد، شرایط روستاها بهبود خواهد یافت. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی زینی‌وند شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در محل استانداری کرمان افزود: این استان با اقدامات انجام شده تحولی و زیرساختی در بخش دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهری و روستایی رتبه نخست کشور را دارد که نشان می‌دهد اقدامات با مطالعات دقیق انجام شده است.

وی اظهار داشت: دهیاری و شورا سمت حساسی است که با روح و روان و مردم سروکار دارد و این محیط روی روحیه و نشاط اجتماع تاثیرگذار است و فعالیت در این حوزه، کاری حرفه‌ای است لذا منتخبان این بخش اگر تخصص کار را ندارند مسئولیت نپذیرند و اگر پذیرفتند برای آن وقت بگذارند و با تسلط بر قوانین کار موثر انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با تبریک روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و خداقوت به اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی، به منتخبان جدید تبریک گفت و افزود: منتخبان شوراهای اسلامی باید در حوزه حساس شهری و روستایی علم لازم را داشته باشند زیرا مرحله عملیاتی خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت توسط آنان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا هر قدر به وظایف و چهارچوب فعالیت‌ها آشنایی بیشتری داشته باشند موفق‌تر عمل خواهند کرد اما شوراها در بسیاری موارد موفقیت چشمگیر داشته‌اند و در برخی موارد دچار منازعات محلی می‌شوند که امیدواریم طی این دوره مدیریت شوراها مبتنی بر مشارکت و مشورت مردم و خدمات آنان برای مردم اقناع کننده باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73397
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.