در مباحث تربیتی پیشرفت جدی نداشته‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد در هر دو موضوع آموزش و تربیت هدف‌گذاری درستی داشته است اما در بحث تربیت پیشرفت جدی نداشته‌ایم.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در چهارمین نشست اعضای شورای هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: انسان هم به آموزش و هم به تربیت نیاز دارد و توجه به این دو بال موجب ارتقای انسان می‌شود.

وی افزود: به طور کلی در بحث آموزش خوب پیش رفته‌ایم و آمارها گویای این امر است چرا که شاهد پیشرفت در علوم مختلف و تعداد قابل توجه دانشجویان هستیم اما همراه با امر آموزش، در بحث تربیت پیشرفت جدی نداشته‌ایم. از طرف دیگر دلیل این مسئله را نمی‌توان به سمت شخص یا نهاد خاصی نشانه گرفت لذا همه ما سهیم هستیم و در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد در هر دو موضوع آموزش و تربیت هدف گذاری درستی شده است، بیان داشت: مساجد ستون فقرات بین خانه و مدرسه هستند لذا کانون‌های مساجد به دنبال این هستند که آموزش را به سمت مسجد سوق بدهند اما اینکه تا چه میزان در این زمینه موفق بوده‌ایم، جای بحث دارد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه جلسات موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود لذا باید در بحث آسیب‌ها به دنبال مرتفع کردن آنها باشیم، تصریح کرد: درمجموع اهمیت تربیت از بحث آموزش کمتر نیست و حتی باید بر آن سایه بیندازد لذا جا دارد به این موضوع توجه بیشتری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73436
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.