اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذر آب در نرماشیر و فهرج

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذر آب در چهارمین سال متوالی در شهرستان‌های فهرج و نرماشیر با مشارکت استان‌های کهگیلیویه و بویر احمد، اردبیل و گیلان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “رضا فلاح” با اشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذر آب در شهرستان‌های نرماشیر و فهرج بیان کرد: در تابستان سال جاری این طرح با مشارکت و همکاری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گیلان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در راستای ارتقاء سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای مناطق محروم در شهرستان های فهرج و نرماشیر که با خشکسالی مواجه هستند، اجرا می‌شود.

فلاح با اشاره توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بیان کرد: این طرح علاوه بر تامین آب آشامیدنی، سه محور اصلی سلامت، بهداشت و معیشت را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به حضور تیم پیشرو و ارزیاب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان نرماشیر افزود: طبق ارزیابی ها و اطلاعات جمع آوری شده از شهرستان نرماشیر، این طرح در روستاهای چهل تخم، سیدآباد، دشت اباد، حسین آباد درختی و اسعدیه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: خیرین نیکوکار جهت همراهی و واریز وجه نقد می توانند از طریق کد دستوری #۳۴*۱۱۲* و شماره حساب ۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴ (بانک ملت)؛ شماره کارت ۲۲۹۳-۹۸۳۳-۳۳۷۴-۶۱۰۴ و شماره شبا ۲۴۰۱۲۰۰۰۰۰۵۲۹۴۹۴۹۴۰۴IR  جمعیت هلال احمر را در اجرای این برنامه همراهی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73541
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.