وزیر پیشنهادی اطلاعات را بشناسید

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب که به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات دولت سیدابراهیم رئیسی معرفی شده مشاور عالی آستان قدس رضوی بوده و سابقه حضور در دفتر مقام معظم رهبری را دارد.

لیس وزرای پیشنهادی امروز ظهر از سوی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی به مجلس ارائه شد که در این میان نام حجت‌الاسلام خطیب به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب متولد ۱۳۴۰ است و حضور در درس خارج رهبر معظم انقلاب و آیات عظام فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی و مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال ۱۳۵۹ را در کارنامه دارد.

او همچنین در وزارت اطلاعات فعالیت کرده است و حضور در دفتر مقام معظم رهبری و ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه را هم در سوابق خود ثبت کرده است.

مشاور عالی و سرپرست اداره کل حراست آستان قدس رضوی از دیگر سوابق حجت‌الاسلام خطیب است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74903
1 نظر
  1. سید می گوید

    وزیران ریسی باید بهترین ها باشند.
    متأسفانه جناب آقای خطاب دارای اتهام یا انتقاد شدیدی است که پاسخ داده نشده است.
    ایشان در زمان آقای آملی لاریجانی مسئول حفاظت اطلاعات قوه قضائیه بود، اما گزارشی در مورد باند فساد اکبرطبری( معاون آقای لاریجانی) نداده بود ! ولی سازمان بازرسی کل کشور برای اولین بار گزارش آنرا داده بود. عجیب است که حفاظت اطلاعات که وظیفه ی ذاتی آن کشف فساد در قوه قضائیه بوده این همه فساد را ندیده است ؟ و آنقدر ناکارآمد بوده است ولی محل سوال است؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.